#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

استاندار خراسان جنوبی با فرمانده جدید سپاه استان دیدار کرد و گفت: تلاش ما این است که با پیگیری مسائل و مشکلات و جذب منابع از مرکز بخشی از عقب‌ماندگی استان را جبران کنیم.

جواد قناعت،  در دیدار با سردار سرتیپ دوم “محمدرضا مهدوی” فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: چرا که هنوز در استان برخی زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری از جمله راه مناسب وجود ندارد که به‌جد پیگیر این مسائل هستیم.

، وی با بیان اینکه خراسان جنوبی مردمی خوب، انقلابی و همراه با نظام دارد گفت: در حال حاضر فضای کار، تلاش و کوشش بر کشور حاکم شده و خراسان جنوبی به واسطه اینکه شخص رییس جمهور نماینده آن در مجلس خبرگان رهبری هستند، این استان متعلق به آیت الله رییسی است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به طرح‌های محرومیت‌زدایی آبرسانی به روستاهای خراسان جنوبی که با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و شرکت آب و فاضلاب استان در دست اجراست اضافه کرد: با اجرای این طرح‌ها طی ۲ سال آینده و نهایت ۲.۵ سال آینده آبرسانی پایدار به تمامی روستاهای خراسان جنوبی انجام خواهد شد.

وی گفت: تلاش ما این است که در این طرح آبرسانی علاوه بر روستاهای بالای ۲۰ خانوار، روستاهای بالای ۱۰ و ۱۵ خانوار هم گنجانده شود تا دغدغه کم‌آبی در تمامی روستاهای استان برای همیشه رفع شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: درصد محرومیت‌ها در خراسان جنوبی بالاست و طرح‌های خوبی در راستای محرومیت‌زدایی طی سال‌های گذشته شروع شده اما به سرانجام نرسیده است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا مهدوی افزود: همه ما باید با همدلی و هم‌افزایی پیگیر مسائل و مشکلات استان باشیم تا رفع مشکلات به سرانجام خوبی برسد و هدف اصلی ما از خدمت و ارائه خدمات، رضایت مردم باشد.

این دیدار به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفت و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام از جمله برنامه‌هایی بود که بدو ورود استاندار خراسان جنوبی به مجموعه فرماندهی سپاه انصارالرضا (ع) انجام شد.