?معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت:در ایام اربعین تا پایان ماه صفر میزبانی و پذیرایی از حدود ۴۰ هزار زائر پاکستانی در استان انجام خواهد شد.
ی؛ علیرضا عباس زاده با بیان این مطلب در جلسه برنامه ریزی برای خدمات رسانی به زائرین در مواکب میقات الرضا(ع) اظهار داشت:ایستگاه‌ هایی در شهرهای خضری و دشت بیاض، قاین، بیرجند، نهبندان و سربیشه برای پذیرایی زائرین پاکستانی در استان در نظر گرفته شده است.
?وی با بیان اینکه باید بهترین خدمات را در مواکب میقات الرضا(ع) استان به زائرین پاکستانی ارایه دهیم، بیان کرد: سالانه در ایام اربعین ۳۰ تا ۴۰ هزار زائر پاکستانی از مسیر و محورهای خراسان جنوبی برای زیارت امام رضا(ع) عبور می‌کنند که باید بهترین خدمات رسانی را به آنها داشته باشیم.
?معاون استاندار عنوان کرد: باید برای سال آینده با برنامه‌ریزی بسیار خوب و‌ کارشناسی خدمات رسانی بهتر و مناسب تری از زائرین پاکستانی به خصوص در زمینه اسکان و پذیرایی داشته باشیم.
?عباس زاده متذکر شد: این موضوع وظیفه ما شیعیان است که بهترین میزبانی را از خواهران و برادران شیعه پاکستانی داشته باشیم.
?به گفته وی، بیشترین حجم تردد زائرین پاکستانی بعد از اربعین حسینی تا پایان ماه صفر است که باید برنامه‌ریزی و آمادگی لازم را داشته باشیم.
?عباس زاده با تاکید بر ضرورت ایجاد کارگروه میقات الرضا علیه السلام در خراسان جنوبی، بیان کرد: زیرساخت های لازم برای اسکان و پذیرایی مناسب از زائرین پاکستانی با ایجاد کارگروه میقات الرضا علیه السلام در استان را در سالهای آتی دنبال کنیم.

?وی خاطرنشان کرد: امسال مواکب خراسان جنوبی در شهر کاظمین بهترین خدمات را زائرین امام حسین(ع) ارائه دادند که جای تقدیر دارد‌.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور