این روزها، همه دلسوز شده‌اند. از جمله روزنامه‌هایی که خط و مشی سیاسی آنان چون خورشید در روز برای همه روشن است و مدیران کلی که یک شبه اصلاح‌طلب شده‌اند و در راه منافع و مدیریت خود از اصوالگرایی برگشته‌اند و این روزنامه ها حامی جان بر کف آنها . این روزها، اینها دلسوز مردم شده‌اند. گویی فقط باید در دولت تدبیر و امید دلسوز مردم باشند. روزهایی که یکتازی در این استان باب بود را فراموش کرده اند .

این روزها، رسانه‌های که در خط و ربط سیاسی، تکلیفشان برای مردم روشن است، هر نقدی را ایجاد تفرقه می‌دانند. رسانه‌هایی که حجم عظیم نوشته‌هایشان، چه حال و چه در گذشته، صرفا کپی کردن خبرها بوده است. اخباری محافظه‌کارانه، که مبادا منجر به تعطیلی رسانه یا به خطر افتادن اشتراک یا کم شدن تبلیغات آن شود. البته این اقدامات، لازمه‌ی بقای رسانه است اما نباید رسانه‌های مکتوب را به خصوص در استانی که نیاز به نقد و تحلیل وجود دارد، به رسانه‌هایی منفعل تبدیل کند.

این روزها، اینان دلسوز مدیری شده‌اند که روزی سردبیر روزنامه‌ی خودشان بوده است و دلسوز دولتی که در سایه‌ آن تشکیل شده است. اینان از تفرقه‌ای حرف می‌زنند که سالهاست در این استان، آتش بیار معرکه‌اش رسانه‌هایی هستند که عمدتا در راه و رسم آن رسانه بوده‌اند.

باور کنید آقای نویسنده، مردم به تغییر، رای داده‌اند. حتی سی و چند درصدی که در این استان به دولت رای داده‌اند. کاش هم‌پیمانان شما در این استان، کاری زیربنایی انجام می‌دانند تا مردم سخت‌کوش و ولایت‌مدار این استان، معطل اندک یارانه‌ای دولت نباشند. به لطف دولت‌مردان همسو با شما، سال‌هاست مردم این استان، در فقر اقتصادی به سر می‌برند. سالهاست که به کرم مشکلات اقتصادی به وجود آمده در ادوار گذشته،  زیرساخت‌های جدیدی برای تولید واشتغال جوانان در این استان شکل نگرفته است. کاش این از خود گذشتگی‌ها و نقدهایی را که اکنون می‌نویسید، در سالیان گذشته نشان می‌دادید. نه صرفا در راه منافع سیاسی افرادی خاص. کاش سال‌های قبل هم مردم را می‌دیدید و از ارکان جمهوریت می‌شدید. نه این که، امروز انگشت اتهام را به سوی رسانه‌های تحلیل‌گر بگیرید. شاید هنوز مدیرانی در این استان هستند که از دوستان نزدیک شما می‌باشند. الله اعلم.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله