رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از آغاز نام نویسی تسهیلات رونق تولید در استان خبر داد و گفت: متقاضیان این تسهیلات برای ثبت نام به سامانه بهین یاب مراجعه کنند.

داوود شهرکی  گفت سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «رونق تولید» نامگذاری شد که در این زمینه دستورالعمل اجرایی برنامه تولید و اشتغال حوزه صنعت و معدن موضوع بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ابلاغ شده است.
وی گفت: در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی علاوه بر تسهیلات رونق تولید، تسهیلات جدیدی از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه نیز در نظر گرفته شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اظهار داشت: تسهیلات رونق تولید امسال در سه محور پرداخت می شود که یکی از آنها توسعه واحدهای صنعتی موجود و بازسازی و نوسازی واحدها در راستای کاهش هزینه های تولید و ارتقای بهره وری است.
وی اضافه کرد: همچنین متقاضیان می توانند برای تکمیل طرح های ناتمام صنعتی و معدنی و تامین سرمایه در گردش و با هدف تثبیت اشتغال از تسهیلات رونق تولید بهره مند شوند.
شهرکی گفت: متقاضیان برای بهره مندی از تسهیلات رونق تولید باید به سامانه بهین یاب به نشانی www.behinyab.ir مراجعه کنند که پس از بررسی در کارگروه مربوط و در صورت تصویب برای پرداخت به بانک های عامل معرفی خواهند شد.
وی چندی پیش گفت: سهم استان از اعتبارات طرح رونق تولید امسال ۲ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال است که در صورت نیاز می توان این میزان را افزایش داد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: پارسال به ۳۰۱ واحد و طرح تولیدی یکهزار و ۳۸۷ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید و به صورت مستقیم پرداخت شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله