🔹معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: توانمندی‌های خراسان جنوبی در قالب ۲۳ رسته در نمایشگاه اکسپو معرفی می شود.
جواد اشرفی در جلسه برنامه‌ریزی نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴)، با هدف به نمایش گذاشتن توانمندی‌های سرمایه گذاری، تولیدی و تجاری از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.
🔹وی از اختصاص غرفه‌هایی با نام استان‌ها در این نمایشگاه خبر داد و افزود: توانمندی‌های خراسان جنوبی در قالب ۲۳ رسته زنجیره ارزش اولویت‌دار در این نمایشگاه ارائه و معرفی خواهد شد.
🔹معاون استاندار با تأکید بر ضرورت معرفی و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری خراسان جنوبی در این نمایشگاه، بیان کرد: با حضور مدیران استانی، امکان مذاکره، تبادل‌نظر، ارائه فرصت‌های سرمایه گذاری و ظرفیت‌های استان به منظور جذب سرمایه‌گذار و همچنین ارتباط با فعالان اقتصادی داخل و خارج کشور ایجاد خواهد شد.
🔹اشرفی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳؛” جهش تولید با مشارکت مردم”، تصریح کرد: در همین راستا برنامه‌ ریزی‌هایی برای تحقق شعار سال در استان صورت می‌گیرد.
🔹شایان ذکر است؛ در این دوره از نمایشگاه (ایران اکسپو ۲۰۲۴)، تمرکز بر شش گروه کالایی از محصولات شرکت‌های ایرانی شامل صنایع غذایی، کشاورزی، شیلات، صنعت، فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری، دارو تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی، صنعت ساختمان و خدمات فنی – مهندسی و گروه پتروشیمی است.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور