استاندار خراسان جنوبی در پیامی درگذشت آیت الله یزدی را تسلیت گفت و اظهار داشت: این عالم جلیل القدر در فعالیت‌های دینی و سیاسی متعدد، منشا خدمات ارزنده و تاثیرگذار بود.

در پیام حمید ملانوری آمده است: خبر رحلت عالم جلیل القدر، یار دیرین امام و رهبری، حضرت آیت ‌الله محمد یزدی «رضوان‌ الله ‌تعالی علیه» که سال‌های عمر پر برکت خویش را در راه اعتلای اسلام و انقلاب صرف کرد و در فعالیت‌های دینی و سیاسی متعدد، منشأ خدمات ارزنده و تأثیرگذاری بود، موجب تأثر و تألم گردید.

وی ادامه داد: اینجانب ضمن تسلیت ارتحال این استاد برجسته به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگوار ایران، علمای حوزه‌های علمیه، بیت معظم ایشان، ارادتمندان و شاگردان آن بزرگوار، از خداوند متعال برای آن فقیه وارسته، رضوان و غفران و برای خاندان ایشان صبر و اجر مسئلت دارم.

آیت ‌الله یزدی که از چندی پیش به دلیل کهولت سن و بیماری دستگاه گوارشی در بستر بیماری بود صبح امروز چهارشنبه ۱۹ آذر ماه در سن ۸۹ سالگی به دیدار حق شتافت.

پیکر رییس فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عصر چهارشنبه بر دوش شاگردان و عموم مردم قم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشییع و در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد.