سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دو مولفه حضور مردم هرگز تغییر نکرده که یکی وفاداری به اصل انقلاب و آرمان‌های آن و دومی اطاعت مردم از رهبری چه دوران اوایل انقلاب و چه زمان کنونی است.

سردار رمضان شریف روز سه‌شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر بیرجند افزود: این واقعیت وجود دارد که مردم صرفنظر از میزان رضایتشان از عملکرد مدیران در دوران‌های مختلف، همواره به آرمان‌های امام و انقلاب پایبند هستند که این همیشه ماندگار و ثابت است.

او با بیان اینکه امروز چهل و یکمین حضور ملت است گفت: ضلع سومی که همواره مورد توجه مردم بوده، توجه به دشمنی دشمنان انقلاب است و همواره این مهم را می‌توان یکی از مولفه‌های اصلی میزان حضور جمعیت دانست.

مسؤول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این موضوع را یک معادله معکوس معرفی و اضافه کرد: هرچه دشمنی با انقلاب اسلامی جدی‌تر و علنی‌تر مطرح می‌شود حضور مردم و وفاداری به آرمان‌ها افزایش پیدا می‌کند.

وی گفت: همه افکار عمومی دنیا شاهد بودند سردار سلیمانی مظهر یکی از پاسداران مدافع انقلاب بود و به دست آمریکا به شهادت رسید اما حضور میلیونی و انبوه مردم در مراسم تشییع جنازه و استقبال از پیکر مطهر شهید، ماهیت زنده بودن انقلاب را به خوبی نشان داد.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در بیرجند مرکز خراسان جنوبی صبح امروز – سه‌شنبه – از میدان شهدا آغاز شد و در مسیر خیابان شهدا، میدان ابوذر، خیابان ارتش، خیابان پاسداران تا میدان قدس ادامه یافت.

حضور قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان پرشورتر از سال‌های گذشته و خیابان‌های مسیر راهپیمایی در شهر بیرجند اکنون مملو از جمعیت است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن علاوه بر بیرجند در ۱۰ شهرستان دیگر استان خراسان جنوبی با حضور گسترده مردم برگزار شد.