شبانگاه شنبه ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه حجت الاسلام و المسلمین نصیرایی نماینده مردم سرایان، فردوس، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی و دکتر دهقانی ریاست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از پروژه کلینیک در حال احداث بیمارستان امام علی (ع) سرایان بازدید نمود..

دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت در این بازدید با اشاره به افتتاح پروژه کلینیک ویژه با همکاری وزارت بهداشت و همراهی خیرین شهرستان در ماه های آتی افزود: با افتتاح کلینیک بخش عمده ای از مراجعات مردم به شهرهای مجاور کاهش می یابد.(این پروژه بیش از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است)

 معاون درمان وزارت بهداشت افزود: بیمارستان سرایان جهت ارائه خدمات بیشتر نیاز به توسعه دارد که بزودی از ۳۲ به ۶۴ تختخواب توسعه خواهد یافت. در بحث رشته های تخصصی نیز، بیمارستان نیازمند تقویت خواهد بود که در اولین توزیع نیروی انسانی متخصص به شهرستان کمک خواهیم کرد.

در ادامه دکتر جان بابایی و تیم همراه از بخش های مختلف بیمارستان بازدید نمود.

 دکتر دهقانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز از تحویل یک دستگاه اکسیژن ساز ۳۰۰ لیتری در هفته های آتی به بیمارستان سرایان خبر داد و خاطر نشان کرد: مطالبات شهرستان های استان بصورت ویژه در دستور پیگیری توسط دانشگاه و وزارت بهداشت قرار دارد.