#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

استاندار خراسان جنوبی گفت: در زمینه جابه‌جایی و تعیین تکلیف اراضی پادگان ۰۴ بیرجند، ملاک تصمیم‌گیری، فرمایشات مقام معظم رهبری و قانون است.

 جواد قناعت در دیدار فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان و هیات همراه افزود: پادگان ۰۴ بیرجند یکی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین مراکز آموزشی کشور است.

وی با اشاره به اینکه همه بیرجند را به پادگان ۰۴ می‌شناسند گفت: سه نسل در این پادگان آموزش دیده‌اند، به همین دلیل برای همه مهم است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به مطالبات رسیده درخصوص جابه‌جایی و تعیین تکلیف اراضی ساختمان قدیم این پادگان در شهر بیرجند اظهار داشت: باید آنچه حق است رقم بخورد، بنابراین ما نباید در این زمینه در فضای هیجانی تصمیم‌گیری کنیم.

وی گفت: از شهرداری و شورای شهر بیرجند خواسته‌ایم همه مستندات خود را ارائه کنند تا در معاونت عمرانی استانداری با لحاظ تمامی ابعاد و شقوق، موضوع جابه‌جایی پادگان در فضایی مناسب و منطقی حل شود.

قناعت با بیان اینکه درخصوص مطالبات ارتش، نگاه ما مثبت است افزود: برای موارد مطرح شده در زمینه امکانات مورد نیاز، با نگاه مثبت مساعدت خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در بازدید از پادگان قاین هم دستوراتی درخصوص انتقال آب و راه دسترسی مجموعه صادر شد.

وی با بیان اینکه به ارتش و نیروهای مسلح افتخار می‌کنیم گفت: نیروهای مسلح به‌ویژه ارتش را جزو خانواده نظام و انقلاب می‌دانیم چرا که آنان خود را سرباز و فدایی ولایت می‌دانند.

قناعت افزود: برای ارتش که تابعیت محض دارد و در مدار رهبری است، آنچه اصل بوده رضایت فرماندهی معظم کل قواست.

وی اظهار داشت: با استقرار نیروهای ارتش، پدافند هوایی و هوانیروز در خراسان جنوبی و مراقبت‌های ویژه، آرامش و امنیت بر استان و نیز کشور حاکم شده است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: ارتش و نیروهای مسلح در حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله و کرونا نیز مسئولیت اجتماعی خود را عالی انجام داده‌ و همواره در کنار مردم بوده‌اند.

این نشست با حضور امیر سرتیپ دوم ستاد محمود محمودی فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی، فرمانده مرکز آموزشی امام رضا (ع) ۰۴ بیرجند، فرمانده پدافند هوایی منطقه شرق کشور، فرمانده هوانیروز، فرمانده حفاظت اطلاعات و مسوول عقیدتی سیاسی فرماندهی ارشد نظامی ارتش برگزار شد.