این روزها از گوشه و کنار استان، از جوامع و خرد و کلان، از میان حامیان دولت و مخالفان آن، صدای تغییراتی به گوش می‌رسد که شاید استاندار خراسان جنوبی کلید آن را زده باشد و شاید هم در حد حدس و گمان باشد.

اقای استاندار، این را بدانید که حامیان دولت با شنیدن نام اشخاصی که گاها در محافل یاد می‌شود، دچار تردید و ابهام می‌شوند. روزهای دلهره آور مدیرانی را به خاطر می‌آورند که در اولین روزهای تصدی بر ادارات کل و استانداری، حتی دست به تغییر کارشناسان  جزء زدند. این روزها، اسامی اشخاصی در محافل است  که تمام حامیان دولت را دچار تردید کرده است.

این روزها، همه بر این تصورند که صحنه‌گردان مدیریت‌ها و تغییر تحول درسمت های دولتی  ، نمایندگان استان هستند ،گروها سیاسی دولت نقش نماینده گان چه مخالف دولت باشند را نفی نمی کند ولی دخالت صرف و حس اینکه مدیران با چینش نماینده گان هست را بر نمی تابد و  این تصور نگاه سلبی حامیان دولت را به وجود می اورد و در رای و اعتمادی که به دولت داشته اند دچار تردید می شوند باور کنید الان همه بر این نگاه هستند که حرف حامیان دولت در استان خریداری ندارد و صرفا حامی بودن یعنی باز کردن  درب ستادها و شور و شوق انتخابات به وجود اوردن و حمایت ها در برابر ناملایمت ها یی که گاها پیش امده و همین حامیان بوده اند که پای در کارازار رسانه ایی و غیر رسانه ی در حمایت از منسوبین دولت گذاشته اند . این روزها این حس و حال وجود دارد که اینها فراموش شده است . ولی شما در سخنرانی‌های خود نشان داده‌اید که بر اصول تدبیر و امید پایبند هستید. چرا هرازگاهی از اطراف شنیده می‌شود که فلان مدیر اصلاح‌طلب استعفا کرد یا فلان مدیر، روزهای اخر مدیریتش را می‌گذراند و یا بر سر خواسته های نامعقول گروها مخالف دولت ایستاده است؟  باور کنید این فضای ملتهب در بین حامیان دولت، تدبر شما را می‌خواهد و بس.

مطمن باشید، حامیان واقعی و اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان حامی دولت، پشت شما خواهند ایستاد و در راه توسعه‌ی استان با نگاه اقتصادی شما همراه خواهند شد و با مشارکت مدنی در بدنه حامیان و مشارکت فکری در نخبگان خود، شما را تنها نخواهند گذاشت.

همه حامان دولت در استان به فکر توسعه‌ی همه جانبه‌ی استان هستند و با تفکر اعتدال و با امید به اینده روشن، با وجود فشارهایی که در ایام انتخابات بر تک تک این افراد وارد شد، در کنار شما خواهند بود. این روزها به ابهامات به وجود امده پاسخ دهید. شاید بازار گرم حدس و گمان‌ها و التهابی که در بین حامیان دولت هست التیام یابد. این  روزها حامیان دولت در استان، روزهای نگران کننده‌ای  نسبت به  استقرار حاکمیتی که باعث خروج مهندس پرویزی از استان شد، می‌گذرانند و سیاسیون همسو با شما نگران حذف شدن مدیرانی هستند که نامشان بر سر زبان‌هاست. مدیرانی که  نشان داده‌اند در راه انقلاب و نظام، با اندیشه اعتدالی و اصلاح‌طلب خود برای  پیشرفت استان، اماده‌ی هر گونه جانفشانی هستند. چه بهتر که وحدت گروه‌های سیاسی مد نظر حضرت‌عالی به دور از هر گونه شائبه‌ی کنار گذاشتن حامیان دولت باشد. شما مدیر عالی‌مقام دولت در استان هستید و تصمیم اخر را شما خواهید گرفت و مطمئنا همچنان که گفته‌اید بر منشور رییس‌جمهور پایبند هستید و وحدت گروه‌های سیاسی را در کنار حامیان دولت تجربه خواهیم کرد تا قطار توسعه در این استان شتاب دوچندان گیرد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله