?استاندار خراسان جنوبی گفت: عملیات اجرایی احداث بزرگترین مرکز تجاری رفاهی شرق کشور در بند دره به زودی آغاز می شود.
?معتمدیان با بیان این مطلب در برنامه زنده تلویزیونی گفتمان هفته شبکه خاوران خاطر نشان کرد: طی چند هفته آینده، بخش خصوصی با سرمایه گذاری هزار میلیارد تومان، عملیات اجرایی این مرکز تجاری رفاهی را شروع می نماید.
?وی تأکید کرد: این پروژه در ادامه اقدامات انجام شده در طرح زیباسازی بند دره اجرا می شود.
?استاندار از عزم مدیران در راستای بهسازی و زیباسازی بند دره گفت و تصریح نمود: با وجود تعطیلات نوروزی و شیوع بیماری کرونا، با همت مدیران در کمتر از ۶ ماه، شاهد تحول در این تفرجگاه هستیم.
?معتمدیان، همراهی بنیاد مستضعفان و اداره کل اوقاف و امور خیریه را در تأمین زمین مورد نیاز برای توسعه ورودی بند دره و تهیه طرح های رفاهی قابل تقدیر خواند.
?وی سپس به تشریح اقداماتی پرداخت که طی یک سال گذشته در زمینه تأمین تفرجگاه در مناطق مختلف استان عملیاتی شده و گفت: اجرای ۳۰ پارک و تفرجگاه بنا به ظرفیت هر شهر در دستور کار شهرداری ها قرار گرفت که در حال حاضر با میانگین ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در سطح استان در حال انجام است.
?استاندار در پایان به اجرای بزرگترین پارک در شمال شهر بیرجند اشاره کرد و گفت: در شمال شهر، میزان سرانه فضای سبز با تراکم جمعیت همخوانی ندارد لذا برای جبران این کاستی، به زودی عملیات اجرایی بزرگترین پارک شهر را در این منطقه آغاز می کنیم.
?معتمدیان تأکید کرد:در این پارک، همچون بند دره، شاهد هم افزایی دستگاه ها در اجرای هر چه سریع تر پروژه خواهیم بود.