فرمانده پایگاه هوایی شهید سرلشکر خلبان سید حسین حسینی گفت: نیروی هوایی ارتش به برکت انقلاب اسلامی به تجهیزات پیشرفته نظامی دست پیدا کرده است.

سرهنگ محمدرضا بهرام نژاد روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه بیرجند افزود: ارتقای هواپیماهای کشور، ساخت موشک ها، هواپیماهای شکاری و بمب های قوی و به روز بخشی از پیشرفت های نظامی نیروی هوایی ارتش در چهل سال گذشته است.
وی ولایت مداری، همراهی با مردم و تلاش شبانه روزی را از علل اصلی موفقیت ارتش جمهوری اسلامی ذکر کرد و گفت: همیشه تهدیدات حوزه پیرامونی کشور رصد می شود و با آمادگی کارکنان نیروی هوایی ارتش بلافاصله تهدیدهای احتمالی دشمن پاسخ داده خواهد شد.
بهرام نژاد بیان کرد: نیروهای سه گانه و پدافند هوایی ارتش با وجود تحریم های مختلف دشمنان توانسته اند به خودکفایی برسند، تمامی تجهیزات نظامی ارتقا یافته و به روز رسانی شده است.
وی عنوان کرد: قبل از انقلاب در نیروی هوایی مستشاران آمریکایی حضور داشتند و تمامی فرآیندهای مهم تعمیر و نگهداری توسط آنها انجام می شد، پس از پیروزی انقلاب تمامی کارها به دست نیروهای توانمند بومی افتاد و ساخت، طراحی عملیات و بیشترین بهره و توان را برای دفاع از آسمان میهن انجام دادند.
فرمانده پایگاه هوایی شهید حسینی در خراسان جنوبی با اشاره به بیعت همافران ارتش ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ گفت: نیروی هوایی ارتش با تعهد و توانمندی ارتش در این روز تاریخی در عمل ثابت کردند که بخشی از مردم هستند و شجاعانه به نهضت انقلابی آنان پیوستند.
بهرام نژاد ادامه داد: پرسنل نیروی هوایی ارتش در ۱۹ بهمن ۵۷ اعلام کردند به دنبال نظام اسلامی هستند تا مستقل و روی پاهای خود بایستد و وابسته به بیگانگان نباشد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله