نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در پیامی درگذشت مادر سردار شهید محمدناصر ناصری را تسلیت گفت و افزود: همت والای آن بانوی پرهیزگار و پاکدامن، ذخیره ارزشمندی است که در روز عقبی موجبات سرافرازی و افتخار روح آن مادر بزرگوار را فراهم خواهد ساخت.

خبر درگذشت حاجیه خانم مریم هاشمی، مادر ارجمند و والامقام سردار شهید رشید سپاه اسلام سرلشکر شهید محمدناصر ناصری موجب تاثر و تالم گردید.

وی ادامه داد: همت والای آن بانوی پرهیزگار و پاکدامن، در تربیت فرزندانی مجاهد و انقلابی همچون سردار عزیز شهید ناصری (رحمه الله) که در خط مقدم دفاع از اسلام و پاسداری از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درخشیده‌اند، ذخیره ارزشمندی است که در روز عقبی موجبات سرافرازی و افتخار روح آن مادر بزرگوار را فراهم خواهد ساخت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: اینجانب درگذشت این مادر صابر و فداکار را به فرزندان، وابستگان و همچنین آحاد مردم شهیدپرور و قدرشناس استان خراسان جنوبی تسلیت عرض نموده و برای آن مرحومه، رحمت واسعه الهی و همنشینی با صدیقه طاهره (سلام الله علیها) و برای بازماندگان و داغدیدگان عزیز صبر و شکیبایی از درگاه کبریایی مسئلت می‌نمایم.

سردار سرلشکر شهید محمدناصر ناصری متولد ۱۳۴۰ در بیرجند است که هفدهم مرداد ۱۳۷۷ به همراه جمعی از دیپلمات‌های ایرانی در شهر مزار شریف توسط عوامل گروه طالبان به شهادت رسید.