در آخرین رور از برنامه های هفته دولت در شهرستان فردوس با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری صورت پذیرفت:
? ۹طرح با اعتبار بالغ بر ۱۱۵ میلیارد ریال افتتاح و یک پروژه با اعتبار ۷۰میلیارد ریال کلنگ زنی شد؛همچنین از دو طرح مهم هم بازدید بعمل آمد.

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مسولین شهرستان از استخر ذخیره آب شهرداری فردوس که با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و حجم ذخیره سازی ۷۰۰۰۰متر مکعب در حال احداث می باشد.
?افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای خانکوک بخش مرکزی با وسعت ۱۵۰۰متر مربع و اعتبار ۶۰۰۰میلیون ریال (از مصوبات سفر اردیبهشت سال ۹۸ استاندار محترم)
?کلنگ زنی سالن ورزشی چند منظوره روستای خانکوک بخش مرکزی(از مصوبات سفر اردیبهشت سال ۹۸ استاندار محترم) با مساحت ۱۲۰۰مترمربع با اعتبار ۷۰میلیارد تومان که ۱۳میلیارد و۲۰۰ میلیون ریال آن تامین اعتبار شده است، طبق برنامه ریزی های انجام شده تا دو سال آینده این سالن به بهره‌برداری می‌رسد.
?بهره برداری از ۳۲۰۰۰متر مربع زیر سازی و روکش آسفالت معابر شهر فردوس با اعتبار ۱۷میلیاردو ۷۰۰میلیون ریال
?راه اندازی خانه جوان شهرستان فردوس با اعتبار یک میلیارد ریال با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان
?افتتاح دو پروژه شاخص مدیریت توزیع برق
*احداث ۸۴ متر شبکه زمینی و نصب سه جعبه انشعاب و تامین برق مجتمع تجاری مسکونی بنیاد مسکن در بلوار کشاورز فردوس با اعتبار ۱۱۰۰میلیون ریال و تعداد ۷۲خانوار بهره‌مند
*افتتاح گروه خط گرم از راه نزدیک با اعتبار ۲۰میلیارد ریال
?بهره برداری از بوستان نیلوفر واقع در شهرک انصار با اعتبار ۹میلیارد و ۵۵۰میلیون ریال

?افتتاح دوربین‌های نظارتی و ترافیکی شهرستان با اعتبار۹۸۰میلیون ریال با همکاری شهرداری فردوس
?بهره‌برداری از طرح جداسازی آب شرب از فضای سبز با اجرای ۸کیلومتر لوله‌گذاری و ایجاد شبکه آبیاری مستقل فضای سبز در کمربند سبز شهر فردوس با اعتبار ۱۱میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال
?افتتاح پروژه آبیاری کم فشار چاه موتور بهشت آباد باغشهر اسلامیه با اعتبار ۳۵میلیارد و ۵۶۰میلیون ریال
?افتتاح روکش آسفالت گرم محور گناباد فردوس به نمایندگی از ۴پروژه با اعتبار کلی۵۶میلیارد ریال
?در پایان برنامه های امروز معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ضمن بازدید از باند دوم فردوس _بجستان خبر خوبی هم برای مردم فردوس داشت.
میر جعفریان از تعیین تکلیف باند دوم فردوس دیهوک خبر داد و قول مساعد داد که به زودی مشکلات باند دوم فردوس _بجستان مرتفع و در اسرع وقت این طرح مهم افتتاح خواهد شد.