۶ کیلومتر دیگر از پروژه احداث باند دوم محور دیهوک – راور با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان زیر بار ترافیک رفت.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی روز دوشنبه گفت: طبق وعده‌ای که در تکمیل و بازگشایی پروژه‌های احداث باند دوم در سطح محورهای استان داده بودیم و در فاصله زمانی ۱۲ روز از بازگشایی ۱۲ کیلومتر از همین محور، ظهر امروز ۶ کیلومتر دیگر از باند دوم محور دیهوک – راور زیر بار ترافیک رفت.

وحید داعی با بیان اینکه ۶ کیلومتر حد فاصل کیلومتر ۶۸ تا ۷۴ محور قرار دارد افزود: طول کل محور دیهوک تا راور در حوزه استحفاظی استان ۲۰۵ کیلومتر است که تا ابتدای امسال ۱۰۲ کیلومتر از مسیر دوبانده شده بود که با ۱۲ کیلومتری که ۱۲ آذر ماه زیر بار ترافیک رفت و ۶ کیلومتر امروز در مجموع ۱۲۰ کیلومتر از این محور دوبانده شده است.

وی ضمن تشکر از همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه استان در بازگشایی این محور افزود: عملیات دوبانده سازی در ۸۴ کیلومتر باقیمانده محور با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد در دست انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بیان کرد: پیش بینی می‌شود تا پایان دولت دوازدهم حدود ۱۵ کیلومتر دیگر از این محور تکمیل شود و زیر بار ترافیک برود.

در حال حاضر عملیات اجرایی ساخت باند دوم در ۱۴ محور استان خراسان جنوبی در دست اجرا است و در سه محور مهم شامل بیرجند – قاین، دیهوک – راور و بیرجند – زاهدان به سمت استان‌های همجوار ادامه دارد.