معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی خراسان جنوبی طی سه عملیات جداگانه چهار هزار و ۸۰۰ عدد مواد محترقه را در این استان کشف کردند.

سرهنگ علی اکبر حیدری افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی خراسان جنوبی در راستای اجرای طرح برخورد با توزیع‌کنندگان و فروشندگان مواد محترقه مرتبط با چهارشنبه آخر سال، با انجام اقدامات اطلاعاتی اخباری را مبنی بر فروش مواد محترقه در مرکز استان دریافت کردند که پیگیری موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران در تحقیقات و بررسی‌های انجام شده یک واحد صنفی و ۲ خودرو را که در حال توزیع و فروش مواد محترقه بودند، شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از آنها چهار هزار و ۸۰۰ عدد مواد محترقه کشف شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

وی از مردم و خانواده‌ها درخواست کرد به منظور پیشگیری از حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال ضمن همکاری با پلیس، موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

سرهنگ حیدری افزود: افرادی که در شب چهارشنبه آخر سال اقدام به سلب آسایش عمومی و برهم زدن نظم جامعه کنند، بازداشت می‌شوند و تا ۱۵ فروردین در بازداشت به سر می‌برند.

وی بیان کرد: توقیف خودرو رانندگان متخلف نیز تا همین تاریخ خواهد بود.