– استاندار خراسان جنوبی در پیامی به مناسبت هفته فراجا اظهار داشت: دلاورمردان نیروی انتظامی که لباس خدمت و ایثار به تن کرده‌اند، پرچمداران برقراری نظم و امنیت در جامعه هستند.

 در پیام جواد قناعت با این کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی که “نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور است” آمده: تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، مزین به صفحاتی است که رشادت‌های فرزندان مؤمن، جان بر کف و انقلابی این مرز و بوم را به تصویر کشیده‌اند.

وی ادامه داد: بدون تردید بخش زیادی از این صحیفه پربرکت که عظمت و قدرت جمهوری اسلامی ایران را به تصویر کشیده‌اند، منبعث از تلاش‌های مخلصانه و بی‌دریغ دلاورمردان نیروی انتظامی است که لباس خدمت و ایثار به تن کرده و به عنوان پرچمداران برقراری نظم و امنیت، مجهز به سلاح دین‌داری، ولایتمداری، دشمن‌ستیزی و قانون‌گرایی، گام در راه حفظ و تقویت ارزش‌های این انقلاب نهاده‌اند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: نیروی انتظامی سرافراز با تأسی از تعالیم مکتب روح‌بخش اسلام ناب و رهنمودهای پیامبر گونه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (قدس سره الشریف) و خلف صالحش مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) توانسته به عنوان الگویی موفق از سازمانی مقتدر، مردم‌دار و اعتمادبخش، نزد مردم از سرمایه اجتماعی ویژه‌ای برخوردار شود.

وی اظهار داشت: بی‌شک نکوداشت این جایگاه ارزشی از سوی آحاد ملت، نشان از ایمان و باور قلبی به خدمات ارزنده فرزندان غیور و خدوم این نیروی پرتوان دارد، از همین رو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جان برکف عرصه نظم و امنیت کشور، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به تمام فرماندهان و کارکنان تلاشگر نیروی انتظامی تبریک گفته، از اقدامات مقتدرانه و هوشمندانه این مجموعه در تامین نظم و امنیت پایدار- که به فرموده رسول اکرم (ص) یکی از دو نعمت ناشناخته نزد بشر است- تقدیر و تشکر می‌کنم.

قناعت اظهار امیدواری کرد که در سایه عنایات پروردگار و توجهات حضرت ولی عصر (عج)، شاهد تامین امنیت پایدار در راستای رفاه مردم در استان خراسان جنوبی باشیم.

۱۳ تا ۱۹ مهر ماه هفته فراجا نامگذاری شده است.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور