رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: بعضی کالاها بیش از ۶ ماه در انبارهای اموال تملیکی استان رسوب شده است که باید در مدت یک ماه تعیین تکلیف شود.

 حجت‌الاسلام علی موحدی راد،  در بازدید از انبارهای اموال تملیکی استان افزود: علیرغم صدور رأی در تعدادی از پرونده‌ها، کالاها همچنان بلاتکلیف مانده است که نباید این اتفاق بیفتد و باید به محض صدور رأی اقدامات قانونی لازم صورت گیرد.

وی بیان کرد: مقرر شد هر ماه کارگروهی با حضور دادستان مرکز استان، مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی، مسئول مبارزه با مفاسد اقتصادی اداره آگاهی استان و نماینده‌ای از اداره کل تعزیرات حکومتی تشکیل و پرونده‌های رسوبی بیش از یک ماه تعیین تکلیف شود.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: همچنین گزارش اقدامات انجام شده به دفتر رئیس کل دادگستری استان ارسال شود.

بنا به این گزارش صبح امروز در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه و تکالیف قانونی، رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی، دادستان مرکز استان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان از انبارهای اموال تملیکی بازدید کردند.

اموالی که به موجب قانون به تملک، ‌تصرف، تحت توقیف یا مدیریت دولت درآید، اموال تملیکی محسوب می‌شود که نگهداری، اداره و فروش آنها برعهده سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی است.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور