متن کامل

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی، حسین عباس زاده گفت: بسته‌بندی به عنوان یکی از شاخه‌های مهم در بازاریابی و تبلیغات به شمار می‌آید که به عنوان یک صنعت در دنیا مطرح است و یکی از مهمترین راه‌هایی است که در بازاریابی بهتر و جلب مشتری بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. چه بسیار دیده شده که به علت نبود بسته‌بندی ایمن مشتری از خرید خود صرف‌نظر کرده است.

وی افزود: مشتریان انتظار خرید صنایع‌دستی با بسته‌بندی‌های مناسب را دارند. از این‌رو نیاز به فرهنگ‌سازی برای درک جایگاه و نقش بسته‌بندی در مزیت‌های بی‌شمار آن هم به صورت مستقیم و هم غیرمستقیم به شدت احساس می‌شود.

عباس زاده بیان داشت: که با توجه به برنامه ریزی های بعمل آمده از سوی اداره کل صادرات، جهت برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی که مقرر است از تاریخ ۱ تا ۷ شهریورماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردد و با هدف حمایت از گسترش بسته بندی در تولیدات  صنایع دستی مقرر گردیدکه به ۵۰ متقاضی شرکت در نمایشگاه دارای بسته بندی در تولیدات تخفیف ۲۰ درصدی و در جهت تشویق غرفه های برتر نمایشگاه سال گذشته تخفیف ۵۰ درصدی در اجاره بهاء غرفه تعلق گیرد. که پس از بررسی های صورت پذیرفته و طبق نظرات گروه کارشناسی اداره کل حمایت از تولید به مدیریت میرزالو اسامی منتخبین اعلام که عادله حسن پور در رشته تولیدات نمد از استان خراسان جنوبی از جمله هنرمندان متقاضی شرکت در نمایشگاه است که بسته بندی محصولات ایشان پذیرفته شده و از تخفیف ۲۰ درصد اجاره غرفه برخوردار شدند.

وی ادامه داد: عادله حسن پور در بیست و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی سال گذشته جزء غرفه های برتر معرفی شدند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله