معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: جبهه مقاومت تاکنون پیروزی‌های پی در پی داشته که برای پیروزی ملت فلسطین و نابودی اسرائیل، امیدآفرین است.

سید محمدرضا طالبی در جمع راهپیمایان بیرجند در جمع خبرنگاران افزود: به شکرانه خداوند متعال شاهدیم که نیروهای جبهه مقاومت و فلسطینی موفق شدند خانه عنکبوت را از هم بپاشند و پیروزی‌های پی در پی را رقم بزنند.

وی گفت: مردم خراسان جنوبی بار دیگر امروز آمدند تا انزجار خویش از رژیم غاصب و کودکش اسراییل به اثبات برسانند و حمایت خود را از رزمندگان جبهه مقاومت و فلسطین اعلام کنند.

معاون استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: امیدواریم این رشادت‌های رزمندگان جبهه مقاومت و حماس به نتیجه نهایی برسد و شاهد پیروزی قاطع مردم فلسطین بر رژیم صهپیونیستی باشیم.

پیروزی‌های جبهه مقاومت امیدآفرین است

تفکر مقاومت پیروز است

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی هم گفت: ما وظیفه شرعی و قانونی داریم از ملت مظلوم فلسطین دفاع کنیم، رژیم غاصب و کودکش صهیونیستی سال‌هاست به این ملت ظلم می‌کند و امروز به برکت جهاد و مقاومت توانستند پیروزی‌های خوبی به دست آورند که ما هم شکرگزار و قدردان این پیروزی‌ها هستیم.

سردار علیرضا یوسفی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در کشتن زنان و کودکان افزود: ملت ایران همواره پشتیبان ملت فلسطین است و از آنها پشتیبانی می‌کند.

وی گفت: پیروزهای اخیر حماس در برابر اسراییل ثابت می‌کند که ظلم و ستم در هیچ گوشه جهان پایدار نخواهد بود و آنچه به پیروزی می‌رسد، تفکر مقاومت است.

امروز بعد از نماز جمعه بیرجند راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی همزمان با سراسر کشور و استان از مصلی المهدی (عج) تا میدان نماز برگزار شد.