امکان پرداخت عوارض نوسازی شهرداری بیرجند به صورت آنلاین در سایت شهرداری فراهم شد

مدیر آمار و فناوری اطلاعات شهرداری بیرجند گفت: در اجرای سیاست های دولت الکترونیک، شهرداری و شهروند الکترونیکی؛ پرداخت آنلاین عوارض نوسازی برای شهروندان در سایت شهرداری امکان پذیر شد.
قلی نژاد افزود: این اقدام شهرداری با هدف توسعه خدمات غیر حضوری و کاهش سفرهای شهری، تسهیل در امر پرداخت عوارض نوسازی و امکان پرداخت عوارض به صورت آنلاین برای همه مردم اجرا شده است.
وی با بیان اینکه پرداخت عوارض نوسازی از طریق آدرس http://esup.birjand.ir/Ugp/New/desk.html و در لینک بدهی عوارض نوسازی با وارد کردن کد نوسازی ملک فراهم شد، افزود: علاوه بر این، می توان از طریق سایت شهرداری به آدرس http://birjand.ir و لینک خدمات الکترونیک شهرداری و از قسمت پرداخت عوارض نوسازی وارد سایت شد.
مدیر آمار و فناوری اطلاعات شهرداری بیرجندگفت: شهرداری‌ها مکلف به کسب درآمد از منابع مردمی هستند و یکی از منابع اصلی برای درآمد شهر عوارضی است که از سوی شوراها به صورت محلی وضع می‌شود.
قلی نژاد افزود: عوارض خودروی سالیانه، عوارض کسب و پیشه و عوارض نوسازی از جمله عوارضی است که مردم می‌توانند به وسیله آن به درآمد پایدار شهرداریها کمک کنند تا بخش مهمی از هزینه‌های تامین رفاه و افزایش خدمات شهروندی فراهم شود.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله