?بسم الله الرحمن الرحیم

?”طوبی لِمَن أحسَن إلَی الِعبادِ و تَزَوَّدَ لِلمَعادِ، خوشا به حال آن که به بندگان خدا نیکی کند و برای آخرت خود زاد و توشه برگیرد”. امام علی(ع)
?احسان و انفاق که در آیات متعدد قرآن کریم و در احادیث فراوان ائمه معصومین(ع)، از نشانه های اهل ایمان و تقوا معرفی شده، با فرهنگ و اعتقادات ملی و دینی ما عجین گشته است.
?بدون تردید همین جایگاه ارزشمند است که سبب شده، چهاردهم اسفندماه، سالروز تأسیس نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان “روز احسان و نیکوکاری” در تقویم مناسبت های ملی ما گنجانده شود تا همه ساله، مردم مهربان و نیکوکار کشور در آستانه طلوع بهار و فرا رسیدن سال نو، در همایشی عظیم شرکت کرده، شکوه مهرورزی خود را به نمایش بگذارند.
?امسال نیز اگر چه ویروس کرونا، چتر سیاهش را بر سر کشور پهن کرده و شرایط میزبانی از خیرین را در این گردهمایی تغییر داده است، اما بی شک دست های گرم و سخاوتمند نیک اندیشان، باز هم به روال سنوات گذشته، صحنه هایی زیبا و کم نظیر از جود و بخشش را به تصویر خواهند کشید تا غنچه های انسانیت در کویر دل نیازمندان، شکوفه دهند و گل لبخند، چهره های متأثر از تلخی روزگار را شادمان سازند.
?اینجانب ضمن تبریک سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یکی از برکات بزرگ انقلاب اسلامی به همه تلاشگران خدوم این نهاد، از اهالی شریف و متدین خراسان جنوبی دعوت می کنم، هفته احسان و نیکوکاری را فرصتی مغتنم شمرده و با شرکت در این جشن ملی، شادی سال نو خود را با خانواده های نیازمند و بی بضاعت به ویژه ایتام و مستمندان این دیار تقسیم نمایند، که؛
“حافظ! نهادِ نیک تو کامت برآورد
جان ها فدایِ مردم نیکو نهاد باد”
?امید که به لطف پروردگار متعال و در سایه عنایات حضرت ولی عصر(عج) بتوانیم با سرمایه احسان و نیکوکاری، در این روزهای پایانی سال، دلی به دست آوریم و نهال عشق و خوبی را یکبار دیگر در جان همنوعانمان بکاریم.