#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

اجتماع باشکوه و خانوادگی “سلام فرمانده” با حضور پرشور مردم و به خصوص نوجوانان و دهه نودی‌ها در ورزشگاه آزادی بیرجند برگزار شد.

 این اجتماع بزرگ که عصر روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی بیرجند برگزار شد، کودکان، نونهالان و نوجوانان به همراه اولیا و خانواده‌های خود حضور یافته و همراه با ابوذر روحی، خواننده سرود “سلام فرمانده”، این سرود را همخوانی و عشق و ارادت خود را به ساحت مقدس امام زمان مهدی موعود (عج) اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم معنوی پرچم جمهوری اسلامی، لبیک یا مهدی و عکس‌هایی از مقام معظم رهبری و سردار سیلمانی را در دست داشتند و با حضور پرشور و باشکوه خود با آرمان‌های حضرت ولی (عج) تجدید عهد کردند.

اجرای برنامه‌های فرهنگی در بزرگداشت مقام امام رضا(ع) و امام زمان (عج) و اجرای چند سرود توسط گروه‌های سرود محلات مختلف شهر بیرجند از دیگر برنامه‌های این اجتماع بود.

همچنین جمعی از مسوولان خراسان جنوبی نیز در این مراسم باشکوه که با حضور ابوذر روحی خوانند سرود و حامد سلطانی برگزارشد، حضور داشتند.

فروردین ماه امسال نماهنگ و سرود سلام فرمانده با صدای ابوذر روحی و به تهیه کنندگی حجت‌الاسلام سعید نعیمی منتشر شد که خیلی زود مورد توجه قرار گرفت و این روزها بارها در شبکه‌های مختلف با ویدیوهای حماسی و مردمی بازپخش می‌شود.