مهدی ذبیحی حصار

متاسفانه یک جریان مخوف فکری  شکل گرفته است که برای تخریب تاریخ، فرهنگ و اقوام و شخصیت های اصلاحطلب و مستقل دست به هرکار و تخریبی  می زند.

در انتخابات های اخیر شاهد هستیم مجموعه این رسانه های خاص که متاسفانه  حامی جریان افراطی اصولگرا بودند و با کمال تاسف با هزینه کرد دها یی از پولهای این مزدم محروم خود را بر صندلی ها  قدرت نگاه داشته است.

این جریان رسانه ای متاسفانه عقبه شناسنامه داری مطبوعات   ندارند و عده ایی از آنها در جریان رصد رسانه ایی مشخص می شود که عقبه و تفکرات جریان  حامیان سوم تیر و جریان سرکشی که این روزها مقابل رهبر معظم انقلاب سلامی  موضع گرفته اند   می رسد .

جریان  رسانه ای موصوف از سال ۹۲ در تمام کشور شکل گرفته هست و متاسفانه و متاسفانه و متاسفانه باید گفت این جریان  سیاسی دارای یک رانت  قوی نیز می باشد.

در روزهای گذشته برای جو سازی علیه دکتر عباسی فر رییس اموزش و پرورش سربیشه، این جریان حاضر شد تمامی باورها و مراسم و رسوم و اداب یک ایل اصیل را به چالش بکشد. انها به پیرمردهای اصیل ایل بهلولی تهمت  زدند تا از این طریق اهداف شوم خود را به نتیجه برسانند. این جریان رسانه ای حاضر شده است برای دست یابی به اهداف  خوداز سوی جریان انحرافی و احمدی نژادی ها تاریخ یک ملت را خدشه دار کند .

امید است هر جریانی حتی جریان ذکر شده با هر تفکری اخلاق و اخلاق مداری را سرلوحه کا رخود کند و با احساسات دینی و ملی و قومی  مر دم بازی نکرده و در راه رسالت رسانه ایی خود با شفافیت عمل کند تا استان به همگرایی و همسویی رسیده و بتوان از همه پتانسیل های استانی استفاده شود

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله