رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: اجتماع عظیم غدیریون در مرکز خراسان جنوبی از ساعت ۱۶ تا ۲۱ روز پنجشنبه پانزدهم تیرماه برگزار می‌شود.

 حجت الاسلام محسن مشرفی در جلسه شورای راهبردی بنیاد غدیر استان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید:«جمهوری اسلامی ایران نیازمندی‌های دارد که این که این نیازمندی‌‌ها را ماها باید تأمین کنیم.به اعتقاد بنده برترینِ این نیازمندی‌‌ها، نیازهای‌ تبیینی‌ و بصیرت‌افزایی‌ و تحکیم معارف انقلاب و اسلام [است]؛ اینها در رأس همه‌ی‌ نیازها است.ما ابزارش را هم بحمدالله داریم. یکی‌ از ابزارهایی‌ که ما داریم و دیگران در دنیا معمولاً ندارند، همین مجالس مردمی‌ است.»

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: در راهبرد مراسم‌های پیش‌ رو که ابلاغی است پرداختن به دو مقوله ایمان و امید در فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مراسم ارتحل امام خمینی(ره) مورد تأکید ویژه قرار گرفته است.

حجت الاسلام مشرفی با اشاره به ضرورت تبیین اسلام نورانی و انقلاب اسلامی و طاغوتیان که امروز در مقابل انقلاب ایستادند، افزود: ایام عید غدیر ظاهرش در اذهان عمومی جشن و چراغانی است اما این بستر دارای شور و نشاط و عواطف است این بستر بهترین فرصت برای متصل کردن اذهان به حقایق می‌باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: انقلاب اسلامی و متولیان حکومت اسلامی اجرای عدالت را  دنبال می‌کنند و این باید در جامعه تبیین شود که در این جهت وظیفه سنگینی به ویژه در دهه ولایت و امامت داریم.

وی با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به کشورهای امریکای لاتین و دستاوردهای دولت سیزدهم، تصریح کرد: متاسفانه هنوز افرادی در داخل کشور فریب تبلیغات سوء دشمن را می‌خورند که باید برای مردم تبیین‌گری شود و هفته حقوق بشر امریکایی نیز فرصتی است که این افراد فاقد تمدن و وحشی را به جوانانمان معرفی کنیم.

حجت الاسلام مشرفی با بیان اینکه جلسه محوری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی همزمان با روز عرفه با سخنرانی حجت الاسلام ضیاء الدین آقاجانپور رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح در استان برگزار خواهد شد، گفت: برگزاری یادواره شهید سردار ناصری با سخنرانی حجت الاسلام عالی در هفته حقوق بشر امریکایی پیش‌بینی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به برنامه‌های دهه ولایت و امامت، عنوان کرد: امسال در استان‌ها برنامه محوری کلان و با جمعیت برگزار خواهد شد و اجتماع عظیم غدیریون در مرکز خراسان جنوبی از ساعت ۱۶ تا ۲۱ روز پنجشنبه پانزدهم تیرماه  برگزار می‌شود.

وی افزود: در روز عید غدیر مصادف با جمعه ۱۶ تیر ماه دیدار مردم و مسئولان با در مصلی المهدی(عج) بیرجند یک ساعت قبل از نماز ظهر و عصر با آیت الله عبادی نمانیده ولی فقیه در خراسان جنوبی صورت خواهد گرفت.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور