🔹معاون هماهنگی امور عمرانی استار خراسان جنوبی تأکید کرد: واگذاری زمین در استان باید بر اساس اطلاعات پنجره واحد مدیریت زمین باشد.
علیرضا عباس زاده در جلسه پنجره واحد مدیریت زمین در استان خاطرنشان کرد: باید در کارگروه زیربنایی و همه بخش های مربوط به واگذاری زمین از اطلاعات بارگذاری شده در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در خراسان جنوبی استفاده شود.
🔹وی با اشاره به اینکه همه سازمان های مربوطه باید اطلاعات خود را به طور کامل در این سامانه بارگذاری کنند، افزود: ۸۰ درصد اطلاعات منابع طبیعی استان تاکنون در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین بارگذاری شده است.
🔹معاون استاندار خاطر نشان کرد: چون مدیریت انجام این کار در استان با ماست باید ضعف ها و چالش های موجود را شناسایی کرده و به تهران گزارش کنیم.
🔹عباس زاده تصریح کرد: شهرداری ها هم در زمینه حریم شهرها باید اطلاعات خود را در این سامانه بارگذاری کنند و دفتر امور شهری استانداری پیگیری لازم را باید در این خصوص انجام دهد.
🔹وی متذکر شد: با رفع نواقص موجود در این سامانه ، دستگاه های اجرایی باید از این طریق به استعلام ها پاسخ دهند.
🔹معاون استاندار گفت: همه دستگاه هایی که برای استعلام ها و صدور مجوز ها درگیر هستند، باید میزان اطلاعات داده شده و آخرین وضعیت ارتباط خود با این سامانه را اعلام کنند و مکاتبات دستگاه ها هم باید از طریق این سامانه انجام شود.
🔹عباس زاده اظهار کرد: ۹ دستگاهی که اطلاعات شان ملی است از طریق ستاد کشوری پنجره واحد باید اطلاعات آنها در سامانه مورد نظر با پیگیری دستگاه های استانی بار گذاری شود.
🔹وی تأکید کرد: از نظر بار گذاری اطلاعات پایه در این خصوص در استان مشکل خاصی نداریم.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور