میثم صدرا هنرمند جوان تئاتر بیرجند در اختتامیه جشنواره استانی جوایز خود را به روح پرفتوح سپهبد شهید سیلمانی و شهید فخری زاده تقدیم کرد

میثم صدرا کارگردان نمایش ارمائیل (شفق) که در چهاردهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی به عنوان برگزیده انتخاب شد، تندیس و لوح تقدیر جشنواره را تقدیم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کرد.

در آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی، با رای هیئت داوران در بخش کارگردانی، میثم صدرا و حمید سبزواری برای نمایش ارمائیل به و معین قوی برای نمایش هچل مشترکا به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

شایان ذکر است داستان نمایش «اَرمائیل (شفق)» روایت زندگی خبرنگار معروفی است که با تهیه ی گزارشی از قاچاق کالا و سوخت در دریا از یکی قاچاقچی هایی که به دلیل صیدهای غیر مجاز در دریا حالا دیگر برایشان ماهی برای صید نمانده و مجبور به قاچاق است، دوباره خودش و خبرش تیتر اول شده و با لو دادن اسم قاچاقچی، به نوعی باعث مرگ او در دریا می شود. با غرق شدن همسر خبرنگار در دریا و عزای او در کنار دریا، با حرف همسر سوژه ی خبریش که خبرنگار را مقصر مرگ او می داند، عذاب وجدانش از مرگ همسرش و مقصر دانستن خود در مرگ سوژه خبری کم کم او را از پا می اندازد و می خواهد همانند سوژه ی خبریش با قایقی که می سازد خود را به دریا و امواج و طوفانش بسپارد.

در این نمایش عباسعلی نورایی، میثم صدرا، علی حمیدیان فر، آوا شهنازی نیا و سعید علیزاده به عنوان بازیگر به ایفای نقش می پردازند و از جمله عوامل این نمایش می توان به مشاور کارگردان: محمود آزادنیا – دستیار کارگردان: امیر جم – طراح صحنه: میثم صدرا – گریم: طاهره محمدزاده – منشی صحنه: ابوالفضل کیانی – اجرای نور: علی یوسفی – عکاس: مریم شهابی – طراح پوستر و بروشور: امیر مددی پور اشاره کرد