فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: همه کارکنان سپاه این لباس سبز پاسداری را به امید شهادت در راه خدا پوشیده‌اند.
سردار محمدرضا مهدوی در دیدار استاندار خراسان جنوبی با کارکنان سپاه انصارالرضا(ع) استان، اظهار داشت: پوشیدن لباس سبز پاسداری افتخاری برای کارکنان سپاه پاسداران است.
?وی با اشاره به اقدام اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: مجموعه سپاه پاسداران از این تهدیدها و اراجیفی که استکبار جهانی و اتحادیه اروپا بر زبان جاری می‌کند، هیچ نگرانی ندارد.
?فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: به حول و قوه الهی همچنان که در طول ۴۳ سال گذشته محکم ایستادگی و مقاومت کرده و در برابر استکبار جهانی کوتاه نیامده ایم، از این پس هم مصمم و با روحیه جهادی از آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد.
?سردار مهدوی تصریح کرد: با این اقدام اتحادیه اروپا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیده که اقدامات ما در اغتشاشات اخیر و دیگر اقدامات مقابله‌ای در برابر تهدیدهای استکبار جهانی مؤثر بوده به همین خاطر برای دفاع و مقابله مصمم‌تر شده‌ایم چرا که تأثیرگذاری اقدامات خود را دیده‌ایم.
?به گفته وی؛ به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، هرکجا متوجه شدید دشمن و استکبار جیغ و دادش بلند می‌شود، بیان کننده این است که حرکت و راه شما ضمن اینکه درست است، خسارت‌ هایی را به استکبار زده ‌اید.
?وی متذکر شد: نیروهای سبزپوش خراسان جنوبی همانند گذشته با آمادگی فراوان و با روحیه عالی در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در هرجایی که نیاز کشوراست آماده فداکاری و ایثارگری هستند و همه عزیزان این لباس سبز را به امید شهادت پوشیده‌اند.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور