?استاندار خراسان جنوبی گفت: اقدام اتحادیه اروپا موجب محبوبیت بیشتر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به خصوص سپاه پاسداران در بین مردم و امت اسلامی شد.
دکتر قناعت با بیان این مطلب در جمع کارکنان سپاه پاسداران خراسان جنوبی با اشاره به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: این به خاطر فشارهای گروه‌های معاند، فرصت طلب و ضد انقلاب‌ در کشورهای غربی رقم خورد و اتحادیه اروپا دست به این رسوایی بزرگ زد.
?وی خاطرنشان کرد: همه دنیا می‌دانند نیروی‌ها مسلح درهر کشور قواعد، ضوابط و قوانین رسمی و خاصی دارد و مورد تأیید قانون اساسی است و براساس قواعد بین المللی نمی‌توان نیروی مسلح یک کشور را جزو گروه‌های تروریستی قرار داد.
?به گفته وی؛ دوست و دشمن اذعان دارند که سپاه نیروی مسلحی است که در برابر داعش ایستاده و جالب است که سازندگان داعش، نابودکنندگان آن را تروریست می‌خوانند و اتحادیه اروپا با این اقدام افکار عمومی جهان را به سخره گرفته است.
?استاندار با پست خواندن سلبریتی‌هایی که آمریکای در حال فروپاشی را آمال و آرزوی خود می‌دانند، گفت: اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها خود به این دروغ‌های شاخ‌دار واقفند اما اینکه تن به این رسوایی بزرگ می‌دهند، به این معنی است که دارند نفس‌های آخر خود را می‌کشند و کارد به استخوانشان رسیده است.
?قناعت ادامه داد: آنها هرجا می‌خواستند نفود، استعمار و دست به جنایتی بزنند، سپاه پاسدران به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری داعیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ایستادگی کرد و نگذاشت.
?وی با اشاره به تلاش های داعش در زمینه تجزیه عراق، لبنان، سوریه و یمن و اهتمام معاندان در اغتشاشات ایران، خاطرنشان کرد: نیروهای سبز پوش جمهوری اسلامی ایران با مقاومت و ایستادگی نگذاشتند دشمنان به اهداف خود در کشورهای منطقه برسند، لذا دشمنان از این موضوع ناراحت هستند.
?استاندارهمراهی مردم در زمینه‌های مختلف مشکلات را عامل شکست های مکرر دشمن عنوان کرد و گفت: برخی مشکلات در تمام جهان وجود دارد به عنوان مثال هفته گذشته در تعدادی زیادی از مناطق آمریکا به اصطلاح متمدن گاز قطع و شهروندان دچار مشکل شدند.
?قناعت ادامه داد: به مراتب مشکلات در جمهوری اسلامی ایران از خیلی از کشورهای متمدن و پیشرفته کمتر است، برخی آمریکا را بزک کردند و برخی سلبریتی‌ها هم برای ویزا گرفتن در کشورهای اروپایی، با این موضوع همراهی می‌کنند.
?به گفته وی؛ دولت سیزدهم از جنس مردم است و شبانه‌روزی برای حل مشکلات و مسائل مختلف کشور در حال تلاش است.
?وی از تصمیمات امروز نمایندگان در مجلس شورای اسلامی گفت و بیان کرد: انتظار ملت ایران از مسئولان دادن پاسخ قاطع و انجام اقدامات متقابل به قطعنامه پارلمان اروپاست.
?استاندار ادامه داد: حرف ملت ایران به اتحادیه اروپا این است که اقدامات تحریک آمیز نکنند، شما بسیار شکننده هستید و خودتان را مورد تمسخر کشورهای جهان قرار ندهید.
?قناعت با اشاره به اقدام ایران در عین الاسد، متذکر شد: بعد از جنگ جهانی دوم سراغ نداریم کشوری به اصلاح جهان سومی، پایگاه نظامی آمریکا را بزند و آمریکا جرأت تلافی نداشته باشد.
?وی تأکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از سپاه، مرزبانی، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج همه ید واحد هستند و تحت رهبری مقام معظم رهبری در حال خدمت می باشند و با ایثار و از خود گذشتگی از آرمان‌های نظام و انقلاب پاسداری می‌کنند.
?به گفته وی؛ با ایثار و از خودگذشتگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک وطن به دست دشمنان نیفتاد اما با مرور تاریخ در ۳۰۰ سال اخیر متوجه می‌شویم که ایران بزرگ توسط شاهان بی‌کفایت چقدر تجزیه و کوچک شده است.
?استاندار اظهار داشت: نیروهای مسلح ما از مردم و در دل مردم هستند و در صحنه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس، بحران‌های طبیعی سیل و زلزله نقش خود را به نحو شایسته ای ایفا کرده ‌اند، دشمن می‌داند که از کجا خورده و این اقدامات شیوه دشمن است.
?قناعت تأکید کرد: دشمنان هر وقت دست به اینچنین اقداماتی زدند اتحاد، وحدت، یکپارچگی و روحیه ایثارگری بین نیروهای نیروهای مسلح ما بیشتر شده است.
?وی ضمن محکوم کردن اقدام مذبوحانه اتحادیه اروپا، با حمایت از نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران، گفت: امام راحل(ره) فرمودند “اگر سپاه نبود، کشور هم نبود” و همه ما حمایت خود را از سپاه پاسدران اعلام می‌کنیم.
به گفته وی؛ با این اقدام اتحادیه اروپا شاهد حمایت بیشتر مردم عزیز ایران اسلامی از نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران هستیم.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور