#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

بقاع متبرکه شهرستان های بیرجند، فردوس و نهبندان برای نگهداری از بیماران کرونایی در دوران نقاهت آمادگی دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: همزمان با آغاز موج سوم ویروس کرونا سازمان اوقاف و امور خیریه تصمیم گرفته است تا زائرسراها، میهمان سراها و فضاهای جانبی امامزادگان و اماکن متبرکه را برای دوره نقاهت بیماران کرونایی آماده سازی کند.
بخشی پور با بیان اینکه پنج بقعه متبرکه در استان آماده خدمت به بیماران کرونایی هستند، افزود: بقاع متبرکه شهرستان های بیرجند، نهبندان و فردوس برای اجرای این طرح به سازمان اعلام شده است.
وی به هدف از اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: هدف کمک به بیماران کرونایی است که محل مناسبی برای گذراندن دوران نقاهت و قرنطینه خود ندارند و این امکان را برای آن ها در بقاع متبرکه فراهم می شود تا به سلامتی این بیماری منحوس را پشت سر بگذارند.

 

حجت الاسلام بخشی پور با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی بیان کرد: این طرح از هفته بسیج آغاز شده است و تا ۱۳دی ماه ادامه دارد و هدف ار اجرای آن کمک به نیازمندان و خانوارهای آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در پایان گفت: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی تاکنون در استان ۷۴۰ بسته معیشتی و ۴۰۰ بسته بهداشتی از محل درآمد موقوفات توزیع شده است.