#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: امروز فعالان رسانه‌ای و مجازی در میدان جنگ اراده‌ها و تصمیم‌سازی‌ها قرار دارند و باید عَلَم مطالبه‌گری در دست فعالان رسانه‌ای انقلاب و نظام باشد.

سجاد رضایی روز یکشنبه در دورهمی عیدانه خبرنگاران و مدیران رسانه‌های استان که به مناسبت عید سعید غدیر با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی برگزار شد افزود: هدف دشمن از طرح مطالبه‌گری و انتشار مطالبه‌های اجتماعی، ایجاد یاس و ناامید کردن مردم و مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری، رسانه‌ها باید در مطالبه‌گری مراقبت کنند تا با دشمن مخرج مشترک پیدا نکنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی به اهمیت جهاد تبیین و برنامه‌ریزی برای مقابله با رسانه‌های ضد انقلاب اشاره و تصریح کرد: در سال‌های اخیر تغییری در رویکرد این رسانه‌ها رخ داده و اکنون شرایط آنها بسیار متفاوت شده است.

وی با اشاره به تلاش استکبار برای نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور افزود: رویکرد دولت سیزدهم بر استفاده از ظرفیت‌های داخل، همسایگان، اقتصاد مقاومتی و گاهی تقابل با الگوهای غربی است بنابراین رسانه‌های ضد انقلاب، برنامه‌ریزی اصلی خود را در حوزه رسانه‌ای تعریف کرده‌اند.

رضایی گفت: این رسانه‌ها در موضوعات اخیر کشور از جمله اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و حادثه متروپل آبادان حتی فیلم‌هایی که در شهرها و روستاهای کوچک گرفته شد را بلافاصله روی خروجی رسانه‌های خود قرار داده و از ظرفیت شبکه رسانه‌ای خود برای انتشار ویژه استفاده کردند.

وی بیان کرد: در این حوزه درگیر جنگ رسانه‌ای هستیم و حتی از این مرحله هم عبور کردیم و دشمن نیز در حوزه افکار عمومی دنیا قصد تجاوز صد درصدی دارد.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی افزود: اکنون دسترسی دشمن برای تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در حوزه خواص کاهش یافته بنابراین در حوزه عوام برنامه‌ریزی جدی دارد.

وی تاکید کرد: در زمینه کار تبلیغاتی درست و تمهیدات رسانه‌ای باید قوی‌تر و هوشمندانه‌تر عمل کنیم.

رضایی گفت: فعالان رسانه‌ای و مجازی باید با بصیرت و چشم نافذ موضوعات روز را رصد کرده و براساس آن برنامه‌ریزی و در این حوزه به‌صورت توانمند و براساس نقشه راه مشخص فعالیت کنند.

وی افزود: تخصصی‌سازی و توانمندسازی حوزه خبر و رسانه دارای اهمیت زیادی است که در دستور کار بسیج رسانه نیز قرار دارد.