همزمان با ششمین روز هفته دولت رقم خورد؛
حضور هدفمند استاندار خراسان جنوبی در روستای سولابست سربیشه

?استاندار خراسان جنوبی با هدف بررسی مسایل و مشکلات سولابست در این روستا حضور یافت.

نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار باتفاق فرماندار و جمعی از مدیران ستادی و استانی، این سفر را همراهی می کردند.
?معتمدیان که دو روز قبل در جریان بازگشت از مراسم افتتاح پروژه های مرز ماهیرود، به صورت سرزده به سولابست رفته و در گفتگوی با مردم از مشکلات روستا مطلع شده بود، امروز و به منظور پاسخ به مطالبات مطرح شده، دوباره به این منطقه رفت.
?استاندار، مدیران کل دستگاه های اجرایی را نیز به این سفر و بازدید فراخواند تا با حضور میدانی در روستا و رصد شرایط از نزدیک، درخصوص مسایل و مشکلات موجود تصمیمات لازم را اتخاذ نمایند.
?گردهمایی مردم روستا و مدیران مهمان به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی در حیاط مدرسه برگزار شد و در این گفتگوی چهره به چهره و بی واسطه، برای رفع مشکلات مطرح شده، چاره اندیشی شد.
?جاده دسترسی مناسب، اجرای طرح هادی، ایجاد پارک، توسعه مدرسه ابتدایی، راه اندازی دبیرستان، تأمین اینترنت پرسرعت، تزریق تجهیزات ورزشی به خانه ورزش، احیا و لایروبی قنات، احداث محله دامداری، پرداخت تسهیلات خرید دام، واگذاری نیروگاه خورشیدی خانگی به افراد واجد شرایط و حمایت از قالیبافان با خرید تضمینی فرش های دستباف از جمله مهمترین درخواست های مطرح شده در این دیدار بود.
?استاندار بعد از طرح موضوعات از سوی مردم و ارائه پاسخ مدیران در هر مورد، دستورات لازم درخصوص بررسی کارشناسی موارد مطرح شده و برنامه ریزی برای رفع مشکلات را صادر نمود.