اعضای محترم شورای اسلامی شهر بیرجند
سلام علیکم
احتراما ، ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون و همچنین عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه عزای سرور و سالار شهیدان ( حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام ) ، همانطور که مستحضرید متاسفانه استان خراسان جنوبی علی رغم تاریخچه کهن و فرهنگ غنی و نیروی انسانی کارآزموده ، همواره مورد بی مهری مسئولین کشور و تصمیم گیران نهایی در امر انتصابات قرار گرفته است. حضور مدیران تحمیل شده که بعضاً توانایی کافی برای اداره امور محوله را ندارند ، آفتی است که بیش از خشکسالی بلای جان مردم این استان بوده است. مدیرانی با فکر محروم ، استانی محروم را ایجاد کرده اند. مدیرانی که عدم علاقه قلبی آنها به این خطه ، باعث شده خراسان جنوبی جزو محروم ترین و فقیرترین استان های کشور باشد.
از این موضوع که گذر کنیم متاسفانه باز هم شاهد هستیم که آفت برگزیدن انسان های ضعیف به لحاظ مدیریتی به پست هایی مانند شهرداری بیرجند نیز سرایت کرده است و ما در سال های اخیر شاهد حضور افرادی بودیم که آنطور که شایسته است توان اداره شهرداری بیرجند را نداشتند. حال سئوال اینجاست آیا واقعا در بین مردم این شهر یک انسان لایق و توانمند جهت اداره شهر وجود ندارد یا فشارهای جریانات سیاسی مختلف که علی الظاهر پیشرفت شهرشان بی ارزش ترین مسئله آنهاست مانع از حضور افراد توانمند در مسند شهرداری بیرجند است ؟!
شهر ما پیشرفت نخواهد کرد مگر اینکه اعضای محترم شورای شهر خواهان پیشرفت باشند و پیشرفت حاصل نمی شود مگر آنکه فردی بر مسند شهرداری بیرجند تکیه بزند که
١ – به جایگاه شهرداری بیرجند آبرو ببخشد نه اینکه از محل احراز پست شهردار به آبرو دست یابد
٢ – به لحاظ اجتماعی دارای پایگاه مردمی قوی بوده و به نوعی محل رجوع مردم رنج دیده شهر باشد و برای اصلاح برخی از قوانین ناعادلانه شهرداری از طریق مراجع ذیصلاح تلاش کند
٣ – دارای مدرک تحصیلی مرتبط با حوزه فعالیت های عمرانی و شهری و همچنین دارای روحیه کار و تلاش باشد
۴ – انسانی پاکدست و امانت دار باشد و امکانات شهری و بیت المال را برای رسیدن به امیال شخصی هزینه نکند.
۵ – کاردان و دانا به مشکلات حوزه شهری باشد و با روحیه انقلابی و جهادی برای سازندگی و آبادانی کوشش کند .
در پایان از شما اعضای محترم که همگی از شخصیت های برجسته و شناخته شده علمی و دانشگاهی و دارای سابقه عضویت در ادوار شورا هستید ، خواهشمندم در موضوع انتخاب شهردار بیرجند ، تسلیم فشارهای بیرونی و گزینه های تحمیلی نگردید و شخصی را انتخاب نمایید که باعث رونق و آبادی شهرمان و همچنین افتخار شورای فعلی گردد.
امید است در پرتو عنایات خداوند عزوجل و توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم ( عج ) همواره موفق و موید باشید.
افشین عابدینی
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند

 

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله