فرماندار درمیان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۱۵ شغل در درمیان ایجاد و ۱۰۱ درصد تعهد اشتغال شهرستان محقق شده است.

محمد بشیری زاده روز یکشنبه در دهمین نشست کمیته اشتغال شهرستان درمیان در سال جاری افزود: تعهد اشتغال شهرستان درمیان در سال جاری ۶۱۲ شغل بوده که تلاش خواهیم کرد بیش از تعهد، شغل ایجاد کنیم.
وی بیان کرد: امسال یک میلیارد و ۴۷۳ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی به شهرستان درمیان اختصاص یافته که تاکنون ۸۶۱ میلیون تومان از این مبلغ توسط بانک عامل پرداخت شده و مابقی تسهیلات در مرحله پرداخت است.
فرماندار درمیان با قدردانی از نهادهایی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی که عملکرد قابل قبولی در جذب تسهیلات بند «د» تبصره ۱۶ قانون بودجه سال جاری داشته اند، گفت: امسال ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات از این محل برای نهادهای حمایتی شهرستان تصویب شده که این دستگاه ها تاکنون بیش از ۲ میلیارد تومان تسهیلات را جذب کرده اند.
وی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۸۰ طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری با پرداخت ۳۴ میلیارد ریال تسهیلات در شهرستان درمیان اجرا شده است.
بشیری زاده افزود: اشتغالزایی با درآمد مناسب می تواند از مهاجرت بی رویه روستاییان به شهرها جلوگیری کند و ایجاد اشتغال راهکار ماندگاری جمعیت در روستاهاست.
وی از مسئولان متولی خواست تسهیلات اشتغالزایی را به کارآفرینان واقعی پرداخت و با نظارت بر طرح های اشتغال ایجاد شده از هدررفت منابع جلوگیری کنند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله