معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان جنوبی گفت: دشمنان علیه ما جنگ نابرابر اقتصادی را به راه انداخته اند که مشارکت مردم برای پیروزی در این جنگ ضروری است.

عابدی که برای افتتاح طرح های عمرانی دهه فجر به درمیان سفر کرده است، روز شنبه در جمع مردم روستای نوزاد این شهرستان افزود: در شرایط امروز که دشمنان توطئه های مختلفی را علیه ما طراحی می کنند، اتحاد بین مسئولان و مردم راهگشا است تا دشمنان نتوانند از رخنه های ایجاد شده احتمالی جولان دهند.
وی بیان کرد: در دوران انقلاب هر جا مشارکت مردمی را داشتیم به صلاح ما ختم شد و موفق شده ایم.
معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: یکی از اهالی روستای نوزاد درمیان در احداث بند خاکی این روستا با پرداخت پول مشارکت کرده که اقدام وی بسیار ارزشمند است و باید در سایر روستاها نیز مشارکت مردم فرهنگ سازی شود.
وی افزود: ما در جنگ اقتصادی نابرابر قرار گرفته ایم که گفتمان مسئولان نظام با مردم می تواند راهگشا باشد و گفت و گوی مسئولان با مردم و گفتن واقعیت ها باعث تعدیل برخی توقعات می شود.
عابدی اظهار داشت: نظام اسلامی ما بر پایه تفکرات دینی و مذهبی مردم شکل گرفته است و پایه های مستحکم آن با توطئه های دشمنان تضعیف نمی شود.
وی گفت: قدرت در نظام اسلامی بر پایه مردم استوار است و نظام جمهوری اسلامی مستحکم تر از گذشته وارد دهه پنجم عمر خود شده است.
همزمان با دومین روز دهه فجر با حضور معاون استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی۲۳ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۵۶۲ میلیون تومان در شهرستان درمیان مورد بهره برداری قرار گرفت.
طرح آبخیزداری و آبخوان داری در حوزه آبریز فیزیک – نوزاد با اعتبار ۳۲۴ میلیون تومان، گازرسانی به ۲۱ روستا با اعتبار ۲۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، گازرسانی به ۵۲ واحد صنعتی و تولیدی با اعتبار هفت میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان و واحد ۳۰ هزار قطعه ای مرغ تخمگذار با پرداخت یک میلیارد تومان تسهیلات از طرح هایی است که در شهرستان درمیان افتتاح شد.
همچنین نواختن زنگ انقلاب در آموزشگاه شهید باهنر اسدیه، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی و دیدار با خانواده شهید خسروی در شهر اسدیه از دیگر برنامه های دومین روز دهه فجر در شهرستان درمیان با حضور معاون استاندار بود.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در ۱۰۵کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
استان مرزی خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله