#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: با شناختی که از ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان حاصل شده، انتظار است ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و شرکت‌های وابسته، اقدامات موثرتری در راستای برون‌رفت خراسان جنوبی از محرومیت انجام دهند.

 جواد اشرفی در دیدار مدیر توسعه اشتغال اجتماع‌محور بنیاد برکت، با اشاره به فعالیت چندین ساله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی افزود: اقدامات این ستاد در راستای ارتقای شاخص‌های توسعه استان قابل تقدیر است.

وی در عین حال ضرورت اهتمام ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به محرومیت‌زدایی این استان را مورد تاکید قرار داد.

مدیر توسعه اشتغال اجتماع‌محور بنیاد برکت نیز با ابراز خرسندی از حضور در خراسان جنوبی، برای سرمایه‌گذاری در این استان و کمک به طرح‌های اشتغال‌محور قول مساعد داد.

شهرام جعفرزاده گفت: خراسان جنوبی ظرفیت‌های فراوانی در بخش‌های معدن، کشاورزی و دامپروری دارد که بالفعل کردن آنها با استفاده از مشارکت مردم در دستور کار است.

این دیدار با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و مجریان طرح‌های اشتغال‌محور ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی برگزار شد.