دشمنان نمی‌خواهند جوانان اطلاع دقیق داشته باشند

رئیس جمهور، گفت: «بدخواهان، ظالمان و مستکبران می‌خواهند بر جهل جوامع سوار شوند، به گسترش و گستردگی فضای اطلاعات، ارتباطات و رسانه‌هایی که در عالم فراگیر شده نگاه نکنید، بلکه دشمنان نمی‌خواهند جوان ما اطلاع حقیقی، بصیرت واقعی و تحلیل درست را پیدا کند».
🔹 آیت‌الله رئیسی، در مصلی امام خمینی(ره) فردوس، افزود: «نمی‌خواهند جوامع بشری تحلیل درست را پیدا کنند، بدانند در عالم چه خبر است، دوست و دشمن، راه و بیراه، سره و ناسره کدام است، نمی‌خواهند اطلاعات درست داشته باشند».
🔹 وی، اظهار داشت: «اگر یک رسانه یا شبکه‌ای در گوشه‌ای از عالم بصیرت‌آفرینی کند سریع آن را تعطیل می‌کنند، می‌گویید مگر شما به آزادی بیان و آزادی ارتباطات معتقد نیستند چرا فلان شبکه در جای دیگری از عالم را ممنوع می‌کنید، می‌گویند مضر هستند».
🔹 رئیس جمهور، تصریح کرد: «اگر مخالف نگاه استکباری، استبدادی و استثماری آنها باشید شما جرات ندارید به عنوان یک سخندان، نویسنده و صاحب اندیشه، اندیشه خود را منتقل کنید در حالیکه مدعی قلم‌فرسایی و آزادی بیان هستند».
🔹 وی، افزود: «اما اگر کسی بخواهد به قرآن اهانت کند او را حمایت می‌کنند و اسم آن را آزادی بیان می‌گذارند اما این توهین به آزادی، انسان، آحاد بشر و همه کتب آسمانی و فهم انسان‌ها‌ست».

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور