#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

?سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی تأکید کرد: از ظرفیت کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید و نیز کمیسیون های ذیربط برای حل مشکلات مالی واحد های گردشگری استفاده شود.
?به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ اشرفی با تأکید بر این مطلب در جلسه بررسی مسایل و مشکلات انجمن های حرفه ای گردشگری استان خاطرنشان کرد: به جهت اهمیت موضوع باید از کانال های اعتباری و تسهیلاتی برای رفع مسایل و مشکلات سرمایه گذاران بخش گردشگری استفاده نمود.
?وی حمایت از سرمایه گذاران بخش گردشگری را در راستای بهره برداری هر چه بیشتر از فرصت های گردشگری استان،از تکالیف دستگاه های متولی برشمرد و گفت: با رشد و توسعه صنعت گردشگری شاهد گسترش انواع خدمات، ایجاد فرصت های شغلی و توسعه زیر ساخت ها در استان خواهیم بود.
?سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری با اشاره به پتانسیل های گردشگری بی نظیر استان متذکر شد: فرصت های گردشگری استان آن طور که باید و شاید معرفی نشده اند.
?اشرفی تأکید کرد: در این بخش کم کارهایی صورت گرفته و باید اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ظرفیت های گردشگری استان را در قالب بسته های فیزیکی و با استفاده از فرصت فضای مجازی معرفی نماید.
?وی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را موظف نمود مشکلات مطرح شده از سوی سرمایه گذاران بخش گردشگری در این جلسه را پیگیری و حل نماید.