اولین جلسه هیئت رئیسه شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان با دستورکار سیاستگذاری اهداف و تعیین برنامه ها ، انتخاب خزانه دار و تعیین کمیته های تخصصی ذیل شورا و تنظیم تقویم سالانه جلسات هیئت رئیسه با حضور سرپرست روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی و اعضای اصلی و علی البدل و بازرس هیئت رئیسه این شورا برگزار شد.
سرپرست روابط عمومی استانداری ، در این جلسه با اشاره به لزوم تشکیل منظم جلسات هیئت رئیسه شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان، افزود: این جلسات باید هدفمند ، کاربردی و با دستورکارهای مشخص و در قالب های زمانی معین در طول سال برگزار گردد.
فاطمه آرامجو ، ضمن تاکید مجدد بر ساختارمند نمودن شورای روابط عمومی ها در قالب تشکیلات رسمی گفت: این امر موجب استفاده حداکثری از ظرفیت روابط عمومی ها در بخشهای مختلف خواهد شد.
وی ضمن تاکید بر لزوم انتخاب خزانه دار شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان، بر تشکیل کمیته های زیرمجموعه ی شورا و فعالیت آنها تاکید کرد و گفت: جلسات هیئت رئیسه به صورت ماهانه برای هماهنگی ، گزارش کمیته ها و فعالیت های انجام شده توسط اعضاء و همچنین برنامه ریزی برای اجرای برنامه های ماه آتی در پایان هر ماه برگزار خواهد شد و در صورت لزوم، جلسات فوق العاده باتوجه به شرایط و بنا به تشخیص دبیرخانه نیز تشکیل خواهدشد.
آرامجو ، ضمن تاکید بر جایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی یادآورشد: امید است با ساختارمند شدن و شروع فعالیت های تخصصی در شورای روابط عمومی های استان شاهد ارتقای سطح کیفی و کمی اقدامات و تقویت تعاملات و نیز ارتقای جایگاه این حوزه مهم و تاثیرگذار باشیم.
وی افزود: به منظور انسجام امور روابط عمومی های استان و در راستای اطلاع رسانی شفاف، توانمندسازی روابط عمومی ها و اراءه فعالیت های حرفه ای و تخصصی در این حوزه، سایت اطلاع رسانی روابط عمومی های استان طراحی و به زودی رونمایی خواهد شد.
گفتنی است؛ در این جلسه ۶ کمیته تخصصی تحت عنوان کمیته پژوهش ، نوآوری و افکار سنجی ، کمیته اطلاع رسانی ، فضای مجازی و ارتباطات رسانه ای ، کمیته ارزیابی عملکرد و تعیین شاخص ، کمیته آموزش ، کمیته اجرایی و امور اعضاء و کمیته تشریفات و مناسبت ها به تصویب رسید و مسئولین کمیته ها نیز مشخص شدند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله