نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: مردم ایران با حضور حماسی خود در انتخابات بر مدعیان خارجی پیروز شدند که با انواع و اقسام دروغ‌ها، کارشکنی‌ها و جنگ‌های روانی درصدد مانع برای انتخاباتی پرشور بودند.

، حجت الاسلام و المسلمین سید “علیرضا عبادی” روز یکشنبه در دیدار “حمید ملانوری” استاندار خراسان جنوبی و هیأت همراه ضمن تسلیت ایام شهادت امام محمد تقی (ع) گفت: مردم ایران با وجود این همه تهاجم‌های بی‌رحمانه بیگانه به موقع حرفشان را زدند و انتخاباتی زیبا را رقم زدند.

وی افزود: در هوشمندی مردم خراسان جنوبی علاوه بر حضور پرشور در انتخابات این نکته بس که اگر مردم عزیز ایران امروز آیت الله رییسی را به عنوان یک نیروی کارآمد شناسایی کردند، مردم خراسان جنوبی ۱۵ سال پیش این نیرو را شناسایی و انتخاب کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: ایشان که بومی این استان نبوده است لذا مردم از روی هوشمندی تشخیص دادند که این آدم، مستعد است و این حسن انتخاب را انجام دادند که این نقطه قوت مردم عزیز استان است و امیدواریم آیت الله رییسی در این شرایط ایران و جهان، کشور را نجات دهد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: پیغمبران الهی و اوصیای پیغمبران علم را از راه تعلم به دست نمی‌آورند بلکه علم لدنی داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: قرآن کریم نسبت به رسول اکرم (ص) به مخاطبین می‌فرماید؛ پیامبر (ص) که پیش شما بوده و قلمی به دست نگرفته و جایی تعلم ندیده است، این تعبیر وحیانی نسبت به پیامبر اکرم در سن ۴۰ سالگی و بعد از ایشان حضرت علی (ع)، امام صادق (ع)، امام باقر (ع) موردی است که به نقل صحیح پذیرفته می‌شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی حضرت جوادالائمه (علیه السلام) خاطرنشان کرد: آنچه در مورد پیغمبران و ائمه اطهار (ع) بوده و به نقل ثابت است در اینجا (امام محمدتقی) به صورت عینی ثابت است نظیر آنچه که درباره حضرت یحیی و حضرت عیسی ذکر شده که قرآن هم فرموده است.

امام جمعه بیرجند گفت: یکی از رموز آن برکت این است که در دنیای شبهات رفع شبهات کرد و مکتب اهل بیت (ع) را که متکی به علم الهی است به صورت حضوری در صحنه میدانی ارائه داد، اینها از برکات امام جواد (ع) است و شهادت ایشان را مجدد تسلیت عرض می‌کنم.

وی همچنین با اشاره به گزارش دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اظهار داشت: برنامه و جدولی که در حوزه عفاف و حجاب ذکر فرمودید بسیار جالب بود، امیدواریم که حداکثر بهره‌برداری در این جهت صورت گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی وراثت کریمه عفاف و حجاب ناموس ما است.

وی افزود: خبرنگاری از یک مسئول فرانسوی در الجزایر پرسید که چرا شما برای تخریب عفاف و حجاب و مبارزه با چادر مسلمانان در الجزایر این همه هزینه می‌کنید؟ او گفت شما توجه ندارید، اگر ما بتوانیم در هر کشور اسلامی چادر را از سر مسلمانان برداریم تمام آن کشور تصرف شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: عوامل استعمار همواره با شخصیت، هویت، اصالت، ناموس و دین ما دشمن بوده‌اند، الحمدالله که ما منطق داریم و امیدواریم که همه با هم بتوانیم حجاب و عفاف این ارزش والا که هدیه حضرت زهرا (سلام الله علیها) است را حفظ کنیم.

وی اضافه کرد: از اقدامات استاندار خراسان جنوبی تشکر می‌کنم و اگر از ما کاری ساخته باشد در خدمت شما هستیم.