نمایشگاه عفاف و حجاب موسسه زندگی بهشتی ، با حضور خانم نیلیچی زاده کارشناس برنامه سمت خدا، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان ، صبح شنبه ۲۱ تیرماه برگزار شد.

 صلاحی مدیر مسئول موسسه زندگی بهشتی در این افتتاحیه عنوان کرد: این مجموعه به صورت فرهنگی، فروشگاهی با هدف توسعه زیرساخت ها در حوزه عفاف و حجاب برگزار شده است . وی با بیان این که قصد داریم در این مجموعه شرایط برای خرید اقلام عفاف و حجاب، با آرامش و سهولت در حوزه های اقتصادی فرآهم شود، اضافه کرد: کارگاه خط تولید چادر راه اندازی شده و امروز با حضور مسئولان افتتاح خواهد شد. به گفته وی در شرایطی که نماینده ولی فقیه در استان دغدغه گرانی چادر را داشتند، راه اندازی این خط تولید، جزو ضروریات بود. صلاحی با بیان این که فروشگاه اینترنتی موسسه به صورت تخصصی در حوزه عفاف و حجاب راه اندازی خواهد شد، ادامه داد: در بخش فرهنگی مجموعه نیز اولین نشست تبیین سند ارتقا سبک پوشش ایرانیان را به صورت مجازی و با کمک قرارگاه خاتم الانبیاء برگزار خواهیم کرد. وی با اشاره به این که در این سند تمام نکاتی مربوط به پوشش و حجاب در قالب عملیاتی ارائه شده است، خاطرنشان کرد: در کنار این برنامه، از حضور گروه های مشاور و کارگروه طراحی مد و لباسی که داریم در راستای اثرگذاری پوشاک تولیدی در بازار بهره خواهیم گرفت.

خانم نیلچی زاده کارشناس برنامه سمت خدا نیز به مباحث مطرح شده پیرامون حجاب در قرآن کریم اشاره کرد و افزود: حجاب فرایند ناب تحکیم و تعالی خانواده است و در این بین مردان وظیفه اصلی را در حفظ حجاب بانوان دارند.