نمایش قصه خوب خدا به کارگردانی مجید قائم پناه در هفته اول اجرابا استقبال گسترده تماشاگران و علاقه مندان به هنر نمایش در شهرستان قاین روبرو شد .

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قاینات ، به همت گروه نمایش صبا قاین ، انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قاینات نمایش قصه خوب خدا به کارگردانی مجید قائم پناه در هفته اول اجرا با استقبال گسترده مردم فهیم قاین بویژه کودکان و نوجوانان این شهرستان قرار گرفت .

عباس میرزنگویی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قاینات ضمن تقدیر از گروه نمایش صبا ، کارگردان ، بازیگران و عوامل نمایش قصه خوب خدا در این خصوص گفت : اجرای نمایش قصه خوب خدا به نویسندگی حمید رضا نعیمی با محتوای بسیار آموزنده ویژه کودک و نوجوان و کارگردانی مجید قائم پناه از ٣٠ فروردین آغاز گردیده و تا ١۴ اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد قاین در حال اجرا خواهد بود .

میرزنگویی ضمن تقدیر از نویسنده  نمایشنامه برای خلق اثر فاخر و تاثیرگذار در خصوص محتوا و پیام نمایش گفت : در این نمایش سعی شده از مفاهیم تربیتی اخلاقی ، دینی مذهبی ، محیط زیست ، مسئله کمبود آب ،برای آموزش کودکان و نوجوانان و حتی خانواده ها استفاده گردد .

در این نمایش زهرا صرافیان ، زکیه احتشام پور ، اکبر کارگر ، مسعود قرایی ، امیر پیشجو و سینا مختاری ایفای نقش می کنند

 

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله