♻️معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که ظهر امروز در همایش سرمایه گذاری، تولید و اشتغال استان خراسان جنوبی سخن می گفت با بیان اینکه ۷۵۰ روستا در سطح کشور از خدمات اینترنت تا پایان سال بهره مند خواهند شد افزود: سال گذشته برای خراسان جنوبی یک سبد درآمدی جدید به نام ICT تعریف کردیم که این مؤلفه خود ظرفیت‌های دیگر چون صنایع دستی و گردشگری را ارتقاء می دهد.
?به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی ؛ مرتضی براری ادامه داد: باید در بین نیروی انسانی، نیروهای خلاق را کشف کنیم چرا که امروزه توسعه مبتنی بر توسعه ایده‌ها و خلاقیت ها است.
?وی تصریح کرد: ICT از مهمترین زیر ساخت ‌ های توسعه است چرا که موجب رفاه ، بهره وری و ارتقاء کیفیت خدمات می‌شود و برای دولت نیز کاهش هزینه های مردم بسیار مهم است.
?معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: با استفاده از ICT می‌توان حتی توریسم سلامت و بازار فروش محصولات صنایع دستی را گسترش داد.
?برابری در پایان با اشاره به اینکه در حوزه اینترنت ثابت و تلفن همراه روستاها مشکلات جدی داریم یاداور شد: تلاش ما بر این است که تا پایان سال به ۵۷۰ روستای دیگر اینترنت ببریم.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله