#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

استاندار خراسان ‌جنوبی گفت: در همه اقدامات حمایتی، حفظ کرامت‌های انسانی را مدنظر داشته باشیم.

محمدصادق معتمدیان روز پنجشنبه در آیین آغاز توزیع بسته‌های حمایتی کمک مومنانه که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسوولان در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، از تلاش‌های صورت گرفته برای برپایی رزمایش کمک مومنانه تشکر کرد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و درخواست از اقشار مردم برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر گفت: این رزمایش به منظور توزیع بسته‌های حمایتی بین خانواده‌هایی برگزار شده که به خاطر بیماری کرونا دچار مشکل شده‌اند.

معتمدیان، خراسان جنوبی را از استان‌های پیشرو در مشارکت‌های مردمی خواند و خاطرنشان کرد: در این رزمایش نیز شاهد بسیج همه امکانات و هم‌افزایی و همراهی دستگاه‌های دولتی، نهادهای انقلابی، مؤسسات خیریه و گروه‌های جهادی هستیم.

وی افزود: با مشارکت مردم و به همت سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، رزمایش “کمک مومنانه” به صورت مرحله به مرحله در استان اجرا می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به استمرار این رزمایش در مراحل بعدی، حفظ شئونات و کرامت محرومان را اصل بسیار مهمی خواند و متذکر شد: اگر بخواهیم فرمایشات رهبری را به خوبی به منصه ظهور برسانیم، این اصل را همواره باید مدنظر داشته باشیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی هم گفت: رزمایش کمک مومنانه به همت بسیجیان، معتمدین، خیرین و مدیران استان برگزار شد و مهمترین بخش آن، شناسایی نیازمندان واقعی بود که به همت نهادهای حمایتی انجام شد.

سردار علی قاسمی با تاکید بر اینکه از مجموع ۲۳ هزار و ۷۰۰ نیازمند شناسایی شده، ۱۴ هزار نفر زیر پوشش نهادهای حمایتی هستند گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با کمک‌های مردمی ۱۴ هزار و ۳۰۵ بسته شامل اقلام اساسی بین خانواده‌ها توزیع می‌شود.

رزمایش “کمک مومنانه” به صورت همزمان در خراسان جنوبی و ۱۳ استان برگزار شد.