سردار مهدوی با بیان اینکه فعالان فضای مجازی، افسران میدان نبرد برای دفاع از جمهوری اسلامی هستند، گفت: فرق جمهوری اسلامی با دشمن این است که دشمن به هر دروغی متوسل می شود و از همه ابزارها چه مشروع و چه غیرمشروع استفاده می کند تا به اهداف شوم خود برسد.

، سردار محمدرضا مهدوی  در همایش مجاهدان سایبری و اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر اظهار داشت: با توجه به امپراطوری رسانه ای استکبار جهانی همچون دوران دفاع مقدس در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی قرار داریم.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: فعالان رسانه همچون دوران دفاع مقدس در تلاش هستند تا دشمن را در عرصه های فرهنگی به زانو درآورند و دشمن در این عرصه با توانمندی ها و امکانات بسیاری در حال فعالیت علیه جمهوری اسلامی است.

 

وی بیان کرد: فرق جمهوری اسلامی با دشمن این است که دشمن به هر دروغی متوسل می شود و از همه ابزارها چه مشروع و چه غیرمشروع استفاده می کند تا به اهداف شوم خود برسد و ما خدا را داریم و تاکنون با توجه به کمبود امکانات و مشکلات توانسته ایم با ایثار و از خودگذشتگی و اخلاص  پیروز میدان باشیم.

 

سردار مهدوی با اشاره به اینکه دشمن در فضای مجازی همچنان فعال است، افزود: دست روی دست نگذارید و باصلابت محکم و مقتدرانه با تولید محتوا و مطالب مورد نیاز در مقابل اتاق فکر دشمن ایستادگی کنید و حرف بزنید و دشمن را وادار به عقب نشینی کنید.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در پایان گفت: اگر امروز امنیتی داریم مرهون تلاش ها و زحمات رزمندگان اسلام است، شهدایی که با نثار خون خود این عرصه را برای ما فراهم کردند و فعالان فضای مجازی و مجاهدان سایبری، افسران میدان نبرد هستند و امروز وظیفه آنان سنگین تر شده است و مسیر شهدا را ادامه دهید.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور