#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

 فرماندار درمیان گفت: مسوولان دستگاه‌های اجرایی تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات تا پایان سال مالی جاری بکارگیرد و طرح‌های عمرانی را با بالاترین کیفیت اجرا کنند.

 مهدی فرجامی‌فرددر شورای اداری شهرستان درمیان با تبریک روز تبلیغات اسلامی و اصناف و هفته قوه قضاییه اظهار داشت: مسوولان شهرستان درمیان حتی روزهای جمعه هم تعطیل نیستند و در روز جمعه برنامه‌های از جمله شرکت در نماز جمعه، بازدید از طرح‌های اولویت‌دار و برگزاری میز خدمت دنبال می‌کنند.

وی با تاکید بر اجرا و پیگیری مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی به شهرستان، گفت: موانع پیش‌روی اجرای مصوبات به فرمانداری منتقل شود تا پیگیری شود.

فرماندار درمیان با اشاره به سفر سال گذشته رییس بنیاد مستضعفان به این شهرستان گفت: این سفر برکات زیادی برای شهرستان به ارمغان داشته است، الحاق ۲۰۸ هکتار به اراضی شهر اسدیه و واگذاری بیش از ۱۰۰ قطعه زمین به صورت رایگان از خدمات خوب بنیاد مستضعفان به مردم شهرستان بوده و علاوه بر اقدامات محرومیت‌زدایی، بنیاد علوی به عنوان معین محرومیت‌زدایی درمیان، در چند سال اخیر بوده است.

فرجامی‌فرد با بیان اینکه بحث تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی مورد توجه ویژه قرار گیرد، عنوان کرد: دهیاران و اعضای شورای اسلامی حق واگذاری زمین به مردم را ندارند و متولی این امر بنیاد مسکن و راه و شهرسازی هستند.

وی از دستگاه‌های متولی خواست که با مجموعه میراث فرهنگی شهرستان همکاری لازم را برای مدیریت سفرهای تابستانی داشته باشند تا بهتر خدمات‌رسانی را به مسافرین نوروزی داشته باشیم.

فرجامی‌فرد با تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف آب و برق توسط مردم و دستگاه‌های اجرایی هم گفت: مردم به خصوص در روستاها نهایت صرفه‌جویی در مصرف آب را داشته باشند و از آب شرب برای آبیاری فضای سبز خودداری کنند.

وی با بیان اینکه وظیفه همه ما این است که به دولت کمک کنیم تا برنامه‌های آن به خوبی در راستای کمک و رفاه مردم اجرایی شود، اضافه کرد: امروز دشمن به دنبال القای به بن بست رسیدن انقلاب اسلامی در جامعه است و در این راستا از کوششی و تلاش دریغ نمی‌کند.

فرماندار درمیان بیان کرد: تبلیغات گسترده، پیچیده و چند لایه در فضای مجازی، هدایت برخی فیلم‌سازان خاص برای سیاه‌نمایی از جمله القاعات و اهداف دشمن برای ناامیدی مردم است.

فرجامی‌فرد با تاکید بر اینکه القای بن بست حربه نخ نمای دشمنان انقلاب اسلامی است تا مردم ما را از نظام اسلامی ناامید کنند، گفت: به مراتب وضع ما نسبت به کشورهای دیگر بهتر است و مشکلات ما هم نسبت به کشورها دیگر کمتر است، گرانی مواد غذایی در تمام کشورها حتی از کشورهای اروپایی وجود دارد که این موضوعات نیازمند جهاد تبیین است

وی با بیان اینکه باید تبیین و روشنگری لازم در خصوص طرح مردمی‌سازی و هدفمندی‌های یارانه برای مردم انجام شود، اضافه کرد: تبیین اهداف این طرح در راستای جهاد تبیین است و در این طرح یارانه‌ها حذف نشده و اجرای آن به نفع افراد محروم جامعه است.

فرجامی‌فرد با تاکید براینکه باید حملات دشمن را خنثی و حقایق را برای مردم بیان و تبیین کنیم، گفت: ایران اسلامی به بن بست نرسیده و همچنان با نشاط و پویایی رو به جلو حرکت می‌کند و این دشمنان ما هستند که به بن بست رسیده‌اند.