?معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی، که ظهر امروز در ستاد اجرائی خدمات سفر استان سخن می گفت با بیان این مطلب، افزود: دستگاه های اجرایی باید زمینه ارائه خدمات گسترده و مطلوب برای مسافران نوروزی را بیش از پیش فراهم نمایند.
?مهندس  سید مجتبی علوی مقدم، با اشاره به کمبود راهنمای مشخص در سطح شهر بیرجند برای مسافران، افزود: در خصوص نصب تابلوهای راهنمایی در شهر لزوماً مشاوره های لازم با افراد صاحب نظر اخذ شود تا مسافران و مردم دچار مشکل نشوند.
?معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی، با بیان اینکه اگر به موضوع نصب تابلو و نظافت و پاکیزگی کم توجهی صورت گیرد مشکلاتی برای مسافرین نوروزی ایجاد خواهد شد، افزود: موضوع احداث و پاکیزگی سرویس های بهداشتی باید جزو خدمات اولوات دار شرکت فرآورده های نفتی در جایگاه های سوخت قرار گیرد.
?علوی مقدم، با اشاره به اینکه شروع عملیات خدمات سفر در روز ۲۳ اسفندماه جاری برنامه ریزی خواهد شد، عنوان کرد: باید ضمن مشخص شدن مکانی جهت شروع این عملیات، کمیته های تخصصی زیرمجموعه ستاد بتوانند غرفه ای در آن دایر نمایند.
?وی ادامه داد: هم پوشانی کمیته ها در ارائه اطلاعات و اخبار موضوع بسیار مهمی است؛ لذا تمامی کمیته ها هماهنگی لازم را جهت ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم با یکدیگر داشته باشند.
?وی با اشاره به اینکه لیست کشیک اعضاء به همراه تمامی اطلاعات مربوطه باید در اختیار دبیرخانه ستاد قرار گیرد، اظهار داشت: برنامه اجرایی دستگاه ها باید تا قبل از هجدهم اسفندماه جاری به دبیرخانه ارائه گردد و دبیرخانه نیز موظف است بسته ای کامل از این برنامه ها را آماده نماید.
?معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی، با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های بومی و توانمندی های استان باید در دستور کار دستگاه ها قرار گیرد، گفت: امیدواریم امسال زمینه ای فراهم شود که خدمات بیشتر و مطلوب تری به مسافران عرضه شود

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله