?معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: برای افزایش تاب آوری جامعه در برابر مخاطرات اجتماعی باید عزمی عمومی رقم بخورد.
خوش خبر با بیان این مطلب در سومین جلسه شورای توسعه و حمایت از سازمان‌های مردم‌ نهاد استان خاطر نشان کرد: همه ما وظیفه داریم برای افزایش تاب آوری آحاد افراد در برابر مخاطراتی که سلامت جامعه و مردم را تهدید می‌کند، تلاش نماییم.
?وی با تأکید بر اهمیت نقش سازمان های مردم نهاد و جایگاه مشارکت اجتماعی آنان، اظهار داشت: نهادهای مردمی و سازمان‌های مردم‌ نهاد می‌توانند در این زمینه بسیار اثرگذار باشند.
?معاون استاندار به تشریح مصداق‌های عینی در زمینه تاب آوری پرداخت و متذکر شد: در شرایطی که کشور با مشکلات ناشی از بیماری کرونا و شیوع این ویروس روبرو می باشد، می بایست برای آگاهی بخشی عمومی و ارتقای فرهنگ آحاد جامعه، هم افزایی شکل بگیرد.
?رئیس شورای توسعه و حمایت از سازمان‌ های مردم‌نهاد استان بیان داشت: این شورا وظیفه دارد، زمینه را برای فعالیت نهادهای مردمی در حوزه های اجتماعی به ویژه مسائل مربوط به سلامت افراد جامعه فراهم نماید.
?خوش خبر از اعضای شورا خواست؛ به دور از نگاه‌ های سلیقه‌ای و بدون توجه به جایگاه و موقعیت اعضای هیئت مؤسس، نسبت به اهمیت اهداف سازمان های مردم نهاد، اعلام نظر نمایند.
?به گفته وی؛ تأیید صلاحیت فردی و تخصصی افراد در این زمینه به عهده دستگاه های نظارتی و سازمان‌های تخصصی می باشد.
?شایان ذکر است: در این جلسه که با حضور کلیه اعضا برگزار شد، تعداد ۷ درخواست متقاضیان تأسیس سازمان مردم نهاد در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، کارآفرینی، هنر و رسانه و همچنین تحکیم و تعالی بنیان خانواده به تصویب رسید.