استاندار خراسان جنوبی در ادامه بازدیدهای هفتگی از واحدهای تولیدی این استان روز دوشنبه چهارمین بار در شهرک صنعتی بیرجند حضور یافت.

محمدصادق معتمدیان در این بازدید که معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی وی را همراهی می‌کردند، واحدهای فرآوری سنگ را در شهرک صنعتی بیرجند مورد بازدید قرار داد.

شرکت توسعه عمران رضوی، صنایع سنگ پاسارگاد، سنگ الوندی، مجتمع سازمان همیاری شهرداری ها، ایساتیس افرا و سنگبری گرانیتی از جمله واحدهایی بود که استاندار امروز بازدید و روند فعالیت آنها را از نزدیک بررسی کرد.

افزایش هزینه حمل و نقل، تخلیه پسماند فاضلاب، تسهیلات نوسازی، تامین منابع اولیه، تامین آب و صدور پایان کار ساختمانی از مهمترین مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی بود که در این بازدید توسط تولیدکنندگان مطرح شد.

همچنین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید پس از این بازدید در محل شهرک صنعتی بیرجند با حضور استاندار خراسان جنوبی تشکیل جلسه داد.

معتمدیان در بازدیدهای جداگانه هفته های اخیر از صنایع غذایی، فلزی و شیمیایی در شهرک صنعتی بیرجند بازدید و با فعالان این بخش ها از نزدیک گفت و گو کرد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله