مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: مراسم مهمانی لاله‌ها همزمان با سراسر کشور روز ۱۸ بهمن ماه ساعت ۱۵ در ۴۶۸ گلزار شهید استان برگزار می‌شود.

 حجت الاسلام محمد تقی عزیزی، امروز ۹ بهمن، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: انقلاب اسلامی با عزت و کرامت و مقتدر به مسیر خود ادامه می‌هد.

وی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی دانست و گفت: عزت مندی امروز را مدیون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های رزمندگان هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی از اجرای ۱۹ عنوان برنامه مختلف همزمان با ایام دهه فجر در استان خبر داد و افزود: برگزاری اردوی نشاط ویژه همسران شاهد و ایثارگران، مسابقات، چاپ تمثال شهدای انقلاب، برگزاری مرحله کشوری سی‌امین دوره مسابقان قرآن کریم در قم و برپایی نمایشگاه‌های دهه فجر از جمله این برنامه‌ها است.

عزیزی تصریح کرد: در تمام استان‌های کشور مجتمع ایثار احداث شده و این مجتمع نیز در خراسان جنوبی خدماتی در حوزه‌های درمانی، اقامتی و فرهنگی و ورزشی به مردم ارائه می‌دهد.

وی از چاپ کتاب “ترنم راز” به زودی در استان خبر داد و افزود: تاکنون بیش از ۲۰ عنوان کتاب از وصیت‌های شهدا در استان چاپ شده است.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران خراسان جنوبی با بیان اینکه ۱۴ شهید انقلاب و ۲۳ جانباز انقلاب در استان وجود دارند، خاطرنشان کرد: همچنین مراسم مهمانی لاله‌ها نیز همزمان با سراسر کشور روز ۱۸ بهمن ماه ساعت ۱۵ در ۴۶۸ گلزار شهید استان برگزار می‌شود.

عزیزی به همایش “مادران، همسران و دختران شهدا” در استان اشاره کرد و افزود: این همایش روز ۳۰ بهمن ماه همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س) در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ یادواره شهدا همزمان با ایام دهه فجر در استان برگزار می شود، یادآور شد: یادواره استانی شهدای انقلاب همراه با تکریم و تجلیل از خانواده‌های ۱۴ شهید انقلاب استان روز ۱۰ بهمن ماه جاری در بیرجند برگزار خواهد شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله